• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Pakning til konisk.

Det var noen som manglet pakninger til konen. Kan de sende meg Mail så sender jeg nye.

Dette gjelder ikke extra pakninger. Det kommer jeg tilbake til.
 
Bare bring (verdens tregeste fraktselskap)
Får ansatt en lesekyndig person, kommer muligens min i hus også.
Tålmodighetstest av dimensjoner.
 
Interessant tråd å lese fra begynnelse til slutt:) Fortell meg, en som er helt i startgropa, hva som er fordelen med en kon kontra en vanlig dunk? Jeg setter opp et oppsett for 50 liters batcher, og da ville vel en 60l være perfekt. Jeg har skjønt at levering nr 1 er ankommet Norge, og at det finnes en bestilling nr 2. Men er denne også på vei, eller er den i bestillingsfasen? Isåfall er jeg muligens interessert i en 60l. Flott tiltak!
 
Takk. Og disse forskjellige hullene og koblingene?? Pros/cons, hva er bra og hvorfor. Termometer? Probe? Hvordan løses det? Og kjøling evt. varming på en slik 60l. Kjøleskap? Hvordan styres det? Skjønner argumentene for? Og blingfaktoren;-)
 
Andre felles bestillingen.

Da blir koniske tanker klargjort til sending fra fabrikken. Sender ut info Mail iløpet av helgen.

Det er 6 stk  som for nye tanker fra første bestilling. De blir levert express med dhl. Direkte
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    233,1 KB · Sett: 1.117
Noen som har testa om 30 literen går inn i et vanlig stort kjøleskap? Evt noen som har bredden på tanken, med bein?
 
Ole Bråten skrev:
Noen som jar testa om 30 literen går inn i et vanlig stort kjøleskap? Evt noen som har bredden på tanken, med bein?

Jeg har klart å trøkke min 60 liter inn i et vanlig, passe stort kjøleskap uten å måtte modde noe på det.
 
Ok, takk for lynraskt svar  :amen:

Ville da tro at det går fint å få inn en 30 liter i et Matsui MTL55W12E kjøleskap da ja. Rundt 47 cm innvendig, hvis jeg ikke husker feil.
 
Tilbake
Topp