Frivillige til dømming utenfor konkurranser søkes

Owe

Norbrygg-medlem
Dommerkomiteen jobber med å forbedre tilbudet om dømming av øl utenfor konkurranser. For å gjøre dette smidigere prøver vi få organisert “dommergjenger” i Bergen, Bodø, Kristiansand, Oslo og Trondheim til å bedømme ølet som leveres inn.

Dette betyr av dommerkomiteen trenger hjelp fra frivillige i de fem byene til å kooridinere dette, i tillegg til å ta imot øl og lagre det inntil neste runde med bedømming.  Ønsker du å hjelpe til så svar i dene tråden eller send meg en PM.

Lars-Erik
 
Jaddå, kan eg vel. Bur ved Bergen, har både lager og gane.

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk
 
Tarjei77 skrev:
Jaddå, kan eg vel. Bur ved Bergen, har både lager og gane.

Flott du kan tenke deg å hjelpe til. Jeg gir lyd fra meg når resten av brikkene begynner å falle på plass.

Forøvrig vil jeg fremdels høre fra flere som kan hjelpe til.
 
Flott du kan tenke deg å hjelpe til. Jeg gir lyd fra meg når resten av brikkene begynner å falle på plass.

Forøvrig vil jeg fremdels høre fra flere som kan hjelpe til.
Hei,
bor i Oslo og kan sikkert hjelpe til om det fortsatt trengs.
 
Hei,
flott du vil hjelpe til. Jeg setter deg på listen og tar kontakt når vi får detaljene på plass. Sender du meg en PM med navn og e-postadresse får jeg tak i deg også.

Jeg mangler fremdeles hjelpere, spesielt fra Bodø og Trondheim.
 
Stiller gjerne for å smake på øl - det kan no hende eg lærer noko! :)
Bor i Trondheim/Malvik.
 
Hei,
flott du vil hjelpe til. Det vi trenger aller mest er noen som kan hjelpe til med det praktiske rundt dømmingen. Er dette noe du kunne tenke deg å være med på også? Ellers vil vi så snart vi får mer av det praktiske på plass søke etter dommere som vil være med å dømme øl som kommer inn.

Jeg har forøvrig ikke hørt fra noen i Bodø. Er det ingen som vil hjelpe til der?
 
Tilbake
Topp