Stc-1000 deale extreme

Salte

Dommer
Hei.
Er det noen her som har erfaring med stc-1000 fra deal extreme. Beggyner og bli lei av og springe rundt med kjøle element og isflasker
 
Jeg har bygget 7-8 temp-kontrollere med stc-1000 og har bare gode erfaringer, har aldri hatt problem med noen av dem. Du får den litt billigere på ebay enn på deal extreme, rundt en hundrelapp med frakt.
 
Jeg har ikke bestilt fra Deal Extreme på en stund. Tidligere så kunne de være veldig trege med å sende. DVS det kunne gå flere uker før de sendte og så ytterligere uker i posten. e-bay selgere sender stort sett samme dagen eller dagen etter bestilling.
 
Jeg har ikke bestilt fra Deal Extreme på en stund. Tidligere så kunne de være veldig trege med å sende. DVS det kunne gå flere uker før de sendte og så ytterligere uker i posten. e-bay selgere sender stort sett samme dagen eller dagen etter bestilling.

Skriver under på det. Gikk seks uker før jeg fikk utstyret til magnetrøreren min fra Deal Extreme.
 
Bestilte en "STC-1000" fra Deal Extreme, men det viste seg å være en slik som Roger Pettersen beskriver. Bruker den til gjæring i kjelleren (styrer varmekabler rundt gjæringskar). Bortsett fra at den kun har én funksjon, så funker den finfint. STC-1000 bestilte jeg fra eBay og fikk en "riktig" en.
 
Tilbake
Topp