Bjorleik 2014

Da har vi to gledelige kunngøringer i forbindelse med årets Bjorleik:

Foredrag:
Christian Ødegård har takket ja til å være foredragsholder. Han er production manager hos Ringnes og er også en ivrig hjemmebrygger. Vi gleder oss til å høre hva han har å fortelle!

Omvisning på 7-Fjell
26/9, kvelden før Bjorleik det være en omvisning på 7-Fjell bryggeri. Denne starter kl 19 og er tilgjengelig for alle med billett til Bjorleik. Vi trenger å ha en liste over deltakere på forhånd for dette arrangementet.

For å melde seg på må man sende en PM til meg innen 25/9 kl 21.
 
Sist redigert:
Informasjon om flasketype til flaske-konkurransen kom ikke med i første innlegg, så jeg gjentar det for de som ikke har sett det:

3 bjørnunger uten etikett eller andre merker
Informasjon om brygger og øl legges ved på eget ark.
Navn på brygger, OG, FG, Beregnet Vol%, Beregnet IBU, Beregnet EBC
 
Bjorleik bjorleik bjorleik. Alle snakker om Bjorleik, men ingen sier hva det er. For oss nybryggere: Bjorleik - what?
 
Konkurransar som beskreve i åpningsinnlegget.
Sostialt samvær.
Gode diskusjoner, ofte om øl og brygging.
og det er sjølvsagt lov å nyte medbrakt og til og med dele med andre.
 
Sist redigert:
Minner om at frist for innlevering til flaskekonkurransen er førstkommende lørdag.

Det er fortsatt tid for å levere, både pr. post og personlig hos Vestbrygg!
 
Min røk på internkontrollen. Av en eller annen grunn hadde den stått en stund med 2 bar på ca. 5 gr. Etter at den nå er nede igjen på passende karbonering er den ikke helt den samme bitteren og ble derfor ikke levert.
 
Min røk på internkontrollen. Av en eller annen grunn hadde den stått en stund med 2 bar på ca. 5 gr. Etter at den nå er nede igjen på passende karbonering er den ikke helt den samme bitteren og ble derfor ikke levert.


Feiging!
 
Tilbake
Topp