induksjons topp

hei.
leiter litt rundt på nettet etter induksjons topp, har noen noe tips om hvor jeg kan finne en bra topp til en grei pris?
 
Vel, eg tolka det no slik at det var plata frå Netthandelen som han linka til han meinte hadde "Netthandelen kvalitet", ikkje den frå Bryggmaker.........
 
Det trur eg kanskje du har rett i så eg korrigerte meg sjølv og orsakar for 4760. Nokon gonger les ein som fanden les b... og "send svar" knappen er litt for lett å ty til...

Sånn generelt vil eg av eiga erfaring sei at plater i plast på 1800-2000 watt ikkje alltid taklar vekta av ein større kjele - dei vil ikkje nødvendigvis brekka ihop men eg har sett plater som ikkje vil starta.
 
Var selvfølgelig Netthandelens plate jeg mente kanskje ikke hadde den kvaliteten vi hjemmebryggere ønsker. Eneste grunn til at jeg linket til den var at en kollega informerte meg om den. Hvem vet, kanskje er den prima til småskala oppsett? Tviler på ingen måte på at du, Katla, kun selger prima varer :) Apology accepted
 
Jeg bruker den fra Bryggselv. Den har vært veldig bra. Regner med at den fra Bryggmaker er tilsvarende (?) Bruker 36 l kjele og prøvde først en rimeligere sak på 2000W. Det anbefales ikke. I tillegg til problemet med vekt og effekt så er kokeflaten nokså liten. Du får knapt kokt opp vannet. Gå for noe skikkelig hvis du skal over 15 liter kjele!
 
Tilbake
Topp