Oslomesterskapet 2014 avholdes 20. september

Skulle du mot formodning ha sett, hørt, lukta, hørt om en øldommer, gi beskjed! Vi savner et par tre dommere til i morgen. Gi lyd!
 
Vi har fått respons, og takker for det. Likevel skulle jeg gjerne hatt et par dommere til. Anyone? Gratis øl?
 
Hei Bård, hva er kravet for å være dommer? Jeg vet kanskje om en.

Når kan vi deltakere komme og sette fra oss ølfatene?
 
Tjah. Vi har pleid å bruke dommere som har vært kurset av Norbrygg, så et kurs i ølsmaking kanskje?
 
Har ikke fått noe bekreftelse på påmeldingen, men kommer drassende med noen kasse hjemmebrygg fra Oslo sør.
Mortensrud Turn & Brygg
 
Er det folk på GSF så vi kan komme bort med ølet?

Han jeg tenker på er mer en Lekdommer som er flink med tilbakemeldinger men verken ølbrygger eller kurset av norbrygg. Gi meg beskejd hvis det blir aktuelt (46696626)
 
Tusen takk alle bryggere for at dere gjorde denne kvelden til en fantastisk opplevelse. Det er rett og slett rørende å se så mange smilende fjes og lett blussende kinn en tidlig høstkveld. Jeg koste meg glugg!
Gratulerer også til Anders og RING 3 som tok sitt historiske andre strake oslomesterskap. Vi bøyer oss i støvet.
 
Takk for nok et kjempebra arrangement! God mat, godt øl og hyggelige folk!
Gleder meg allerede til neste år. :)
 
DET var mye godt øl det! Og så mye bra folk! Takk for en kjempekveld!
Blir det postet noen dommernotater og avstemmingsresultater etterhver?

Truls
 
Skal få ut noen resultater etterhvert. Men først er det lammestek og sårt tiltrengt familiekos. Når det er sagt: Vi takker også Brewmance for generøse donasjoner til GSF! Det er nesten for meget. Ølkjøler, gass, tappetårn, osv osv. Tusen Tusen Takk!
 
Hei, Bård. Vi tok ikke sjansen på å kjøre før nå, men jeg er der nede om ikke så lenge. Kan kjøre innom deg og låne en nøkkel.
 
Tilbake
Topp