Vis din kegerator / øleskap!

Nice! Liker neonskiltet.

Er de labelsene magnetiske?

Og hva er denne ghostbusters-ølen jeg ser i glasset? Hva har du klemt ut der?
 
Nei, de der ble bare teipet på, men vet man får kjøpt magnetisk papir som er mulig å printe på. Det er jo noe å vurdere :)
 
Tenkte å vise min kegerator. Ikke helt ferdig enda, jeg venter på tappetårnet og drip tray :mad:.
Det er en "energy drink cooler" fra en bensinstasjon. Ble kassert pga manglende lokk.


Litt modifisert i bunnen slik at det er plass til en 12 liters cornelius og sodastream flaske med reg.


Freste ut lokk i vannfast kryssfiner. Undersiden er det frest ut spor som passer med kjøleren.



Foliert med noe som skal ligne på eikestaver.


TSH
 
Dette er et BEHA-kjøleskap jeg kjøpte brukt, var hvit farge på det da og ganske mye rust på... Men funker fint:)



IMG_4099-1-2.jpg

Edit: Her er før-bilde:
92_1490361053.jpg
 
Sist redigert:
Tenkte å vise min kegerator. Ikke helt ferdig enda, jeg venter på tappetårnet og drip tray :mad:.
Det er en "energy drink cooler" fra en bensinstasjon. Ble kassert pga manglende lokk.


Litt modifisert i bunnen slik at det er plass til en 12 liters cornelius og sodastream flaske med reg.


Freste ut lokk i vannfast kryssfiner. Undersiden er det frest ut spor som passer med kjøleren.



Foliert med noe som skal ligne på eikestaver.


TSH
Fikk endelig tappetårnet og drip tray. Har lest en del ang. lengde på ølslangen. Kranen er utstyrt med flow control. Slangen er ca. 1,7m med 3/16" innerdiameter. Er slangen lang nok når jeg har flow control, eller må jeg opp i 3-5 meter?
 
Tilbake
Topp