Etiketter til coopers pet flasker?

Disse kan jo ikke varmebehandles uten å "stryke med" så hva slags etiketter kan man merke disse med som er enkelt å ta av?

Jeg tenkte i all enkelhet et slags papir som man bare printer på og klistrer på? Funker det eller det rett av?
 
Printerpapir funker bra. Pensle med melk og klistre på. Sitter som et skudd, men er samtidig lette å fjerne etterpå.
 
enig med kanonen... vanlig printerpapir og pensle med melk akkurat som på glassflaskene.. det fungerer helt topp.

ønsker du etiketter som kan gjennbrukes og som er veldig enkle til å ta av og på anbefaler jeg grogtag.com
 
har lest at noen sleit når de brukte skummetmelk da den er veldig tynn.. jeg har brukt vanlig lettmelk med suksess.
PET er mykt ja, så du må være forsiktig. jeg setter på etikett etter at de er ferdig karbonert, før de settes kaldt.. da er det relativt enkelt mener jeg fordi flaskene er "stein harde"
 
Mjølk funka ikkje for meg heller. Brukte derfor vanlig printer pappir og billig type limstifft, funka bra, lett og få av.
 
Eggehvite funker også, av melk er det visstnok best med skumma pga lavere fettinnhold - jo mindre fett jo bedre
 
Dynke lettmelk på ein svamp,så e de bare å stryga leibelen øve svampen å klistra på flaskå. Funke kver gang for meg. Sidde som ett skudd!
 
Har noen av dere som snakker for melk faktisk prøvd det på plastflasker? Det fungerer utmerket på glassflasker, men på PET-flaskene mine løsner de når de tørker.
 
Har noen av dere som snakker for melk faktisk prøvd det på plastflasker? Det fungerer utmerket på glassflasker, men på PET-flaskene mine løsner de når de tørker.
Har også opplevd det: Melk fungerer utmerket på glass, men ikke på Coopers PET flasker. Etter en tid faller etikettene av.
 
Siden PET er bevegelig, er det vanskelig å få lim som blir hard ved tørking til å fungere (med mindre du bruker kraftige saker som blir umulig å få av i etterkant). Når jeg tapper på flasker, tapper jeg ofte 1 på PET for å sjekke flaskekarbonering siden PET da blir harde. Bruker da kun tape på etiketten. Ikke så pent, men så er jo PET heller ikke en pen flasketype :)
 
Tilbake
Topp