• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Rittal kontrollboks i stål selges - SOLGT!

Hei,

selger min Rittal kontrollboks, da utstyret har flyttet inn i større lokaler.
Boksen er altså tømt for innhold, men hullene jeg har laget følger med!
Kjøleribben på toppen, og håndtakene i front følger også med.
Størrelse på boksen er 20 x 30 x 12 cm.

IMG_0258 .JPG kontrolpanel (Medium).jpg

Er den verdt 200 kr?!

Befinner seg på Jessheim, og ønsker ikke å sende med post.
 
Sist redigert:
Bor du på Jessheim? Hvis ikke Handyman er interessert lenger, så er det ikke lange kjøreturen for meg.
 
Det er dårlig kotyme. Den som svarer først har førsteretten, og man kan ikke bare selge til nestemann basert på bosted, uten å ha spurt om hvordan den kan hentes/leveres.
 
Som selger kan jeg svare for valget jeg gjorde her:

Når @Handyman som var først sier "Er stadig i Oslo om det hjelper", samtidig som jeg får en PM fra en annen kjøper som sier han kan hente den på dagen, så er valget enkelt for meg.

Tur/retur til Oslo for meg, ca 100 km, koster meg ca 10 liter diesel, så fort 130 kroner + bompenger og tid.
For 200 kroner tror jeg de fleste andre her inne hadde gjort samme valg som meg.

Beklager hvis noen føler seg tråkket på!
 
Skal selger få selge til hvem han/hun vil? Det er ikke så enkelt, spør du meg. Når du legger ut et åpent salg et sted som dette, så er det normalt at første som melder seg får varen. Man kan selvsagt ikke TVINGE en selger til å følge god kotyme, men man bør kunne forvente det. Hvis det er slik at førstemann som møter opp får varen, så bør det presiseres, da det er normalt at man gjør avtaler for kjøp og salg.

Min kommentar om dårlig kotyme var basert på at vedkommende som var først ute skriver at han hadde ordnet med henting, og at lokasjon dermed ikke var noen issue. Det kan selvsagt ha vært kommunikasjonssvikt eller hva som helst annet jeg ikke vet noe om - jeg kommenterte det som kom frem i tråden. Jeg kan heller ikke tvinge noen til å følge normal god kotyme, men jeg forbeholder meg retten til å kommentere det jeg evt. mener er brudd på dette.
 
Tilbake
Topp