• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

SOLGT

Treig

Norbrygg-medlem
Trenger du litt ekstra malt til Julebryggingen?

Selger 25kg sekker med Pale Malt for 290,- pr sekk.
Malten er nylig mottatt fra leverandør (16-12-2014).

Kan hentes på Våland. Er hjemme hele Jula.
mobil: 40201484
 
0002414_weyermann-pale-ale-malt.jpeg
 
Kan du levere på Randaberg Gårdsbryggeri?
Bilen døde igår, -sannsynligvis startmotoren som har tatt kvelden. Må få tauet den til verkstedet når jeg kommer hjem fra årets siste Oslo-tur Fredag ettermiddag. :( god timing, midt i julestria
 
jepp er ennå sekker igjen, men er dessverre i Oslo frem til Fredag ettermiddag..
 
Bare lurer litt...
Er dette lov?

Fikk selv masse kjeft da jeg ikke presiserte antall, mengde, hvorfor jeg solgte osv....

Men kanskje det er forskjell på folk og fe....
 
Synnes det er et flott initiativ at folk tar en "fellesbestilling"
Etter å ha kikket litt på homebrewtalk forumet er dette ganske utbredt, da i en form at folk forhåndsbestiller og betaler.
Tommelen opp og riktig God Jul til alle!!
 
Ja, de er veldig bra og "vanlig" andre plasser...!
Hvis det eneste som trengs er ordet "fellesbestilling", åpnes dørene til mye bedre utvalg og priser...
 
Odland; vi var et par stk som gikk sammen og kjøpte en pall med Pale Malt, for så å selge videre det vi ikke skulle ha sjøl.
Har ingen planer om å a) tjene penger på det utover å få dekket et par kroner av portoen på vårt eget malt, og b) utvide "porteføljen"...

med tanke på at vi måtte bære 825kg malt fra garasjen og ned i kjelleren, over en våt plen og via en lav inngang, er det rett og slett ikke verdt strevet ;-) blir vel i snitt ca 70 øre pr. kilo malt bært i "fortjeneste".. og for en gammal mann passert de gyldne 40 anser jeg det ikke verdt bryet :)

MEN skulle noen trenge noe Pale Malt, -lagret i en tørr og fin kjeller, -håndbært fra garasjentunet og ned, så er det bare å ta kontakt!
Jeg er hjemme Hele Jula! selvsagt med mange unntak pga familiemiddager, cardinalbesøk og whatnots.. Nummeret står på toppen :)

ps. Det er jo alltids mulig vi hiver oss i bilen ned til Grimstad og plukker opp en pall eller to til.. -isåfall poster jge en FellesKjøp-melding her på forumet.. men om det skjer så må det være etter at ryggen har normalisert seg igjen og glemt all bæringen gjort denne gangen
 
Håland; da var bilen tilbake fra verkstedet + Julen over. Skal jeg svippe innom deg med et par sekker iløpet av helgen?
Tar isåfall samtidig en guidet tour av bryggeriet ditt hehe

Thomas
40201484
 
Kunne trenge en sekk. Bor på våland og kan stikke innom ikveld hvis du er hjemme. Hva er adressen og når passer det?
 
Tilbake
Topp