Ølbrygger kurs

Er vel ikke noe organisert kurs. Men skal ikke være noe problem for dere å være med noen erfarne bryggere på en bryggedag.
Mener det har vært arrangert kurs i Sykkylven.
Jeg skal brygge 9 og eller 10 februar. Hjertelig velkommen da. Bor i Sykkylven, men er ikke så langt fra Ålesund.
 
Er ikke så ofte her er bryggekurs. Var et i fjor under matfestivalen. Dei tok for seg biab.
 
Bare å spørre, så er det sikkert mulighet å bli med noen en dag. Vet ikke om noen som holder kurs. Jeg skal brygge i starten av februar. Da skal det brygges pils. Fullt mulig å bli med om det er noen som har lyst. Bor på Glomset. Bare å si fra enten her i tråden eller sende meg en personlig melding her på forumet. Jeg er fleksibel med tidspunkt. Hverdag/helg. Formiddag/ettermiddag.

Per Arne Nonsvik
 
Finner også veldig mye svar og info ved å tråle forumet. På medlemsseksjonen står er det flere gode artikler av Gahr. Og spørsmål blir oftest veldig fort besvart :)
 
Vi hadde bryggekurs for en kompisgjeng av en kollega som var interessert i å se prosessen på tirsdag. Vi satt tre brygg på forskjellig utstyr. BIAB, Beer Brew og Speidel. De fikk også smake litt av det som skulle brygges da vi har brygget alle oppskriftene før.

Øystein
 
Belgisk ølbrygging i Møre & Romsdal
Møre & Romsdal Heimebryggarlaug ønskjer deg velkommen til testbrygging sammen med den Belgiske Ølprofessor Hans Bombeke som skal brygge en Belgisk trippel, et designer øl som han selv har laget til Møre & Romsdal Heimebryggarlaug.
Ølet har han døpt til Ålesund Special Trippel

Det legges opp til at maks 40 personar får følge bryggingen hos Grim & Gryt økobryggeri lørdag 16. mai frå kl 12:00 og frem til ca kl 17:00

Som publikum får du lære om Belgisk ølbrygging, og du kan også snakke direkte med bryggerene.
Mer info: www.facebook.com/events/1070018096347837

Kjøp billetter : https://tikkio.com/tickets/294-medlemskap-mr-h
 
Tilbake
Topp