Brewmeister Armageddon

Hei.

Jeg var idag så heldig å kunne kjøpe en flaske med Brewmeister Armageddon med sine gale 65%.

Spørsmålet er jo da igrunn om denne i det hele tatt er drikkelig eller om det er mer fornuftig å sette den på en lekker hylle og rett og slett bare ha den i pubben min som en kuriositet?
Noen som har smakt den og kan svare?

Sabeltann
 
Jeg tror aldri jeg hadde klart å holde fingrene fra fatet(flaska)..
Jeg mener..hvorfor IKKE smake når du først er så nær?
 
Som du nok skjønner er jeg i utlandet da slikt ikke hadde vært lovlig solgt i Norge. Snakket akurat med en kamerat som er akurat like gal som meg og vi ble vel egentlig enige om å spare den til neste gang vi møtes ogbså rett og slett drikke den og håpe den ikke smaker sjøl-dau grevling....
Skal gi en raport her....

Sabeltann
 
Hei. Ja jeg fikk jo det da. Klarte ikke holde opptrekkeren unna. Det endte med at 3 kompiser "kjøpte" seg inn i den og den ble delt i 4 whisky glass. Kan vel ikke akkurat si at det var en kulinarisk opplevelse. Inntrykket vi satt igjen med var at den smakte egentlig litt dvask hjemmesnekkra whisky av dårligste sort. Vi var vel og i tvil om den egentlig holdt sine 65%. Det var lite eller ingen alkoholsmak. Dette har det vel rundt forbi også blitt spekulert i og jeg vet det ble sendt inn en prøve til testing uten at jeg vet resultatet.
Så opplevelsen ble vel så som så og mer "Been there, done that". Ved en annen anledning bruker jeg nok XXX kroner på en god flaske Single Barrel Bourbon da jeg tror (vet) at jeg får mer for pengene der i form av nytelse.
Noen bedre rapport enn det kan jeg ikke gi.

Sabeltann....
 
Tilbake
Topp