Red Stripe på butikken

For alle som har gode minner fra jamaica og områdene rundt. Med strandliv og en kald jamaica øl som Red Stripe. Nå kommer den i dagligvare butikken i norge også.

Good times og ferieminner, bring it on. Spørsmålet er jo om den blir like god i norge som den var når en var på ferie...


Easybrew
 
Men den har da vært tilgjengelig i årevis allerede?

Uten at den er noen høydare, mener jeg, men nå har jeg heller ingen ferieminner med den - som kanskje er en forutsetning. :)
 
Hmm, hvor har den vært tilgjengelig ?

Såg på nye varer som ble sluppet på dagbladet og red stripe var en av varene ..

Tror nok at mange lager/pils ikke er noe højdare, men har nok mer med ferieminner og stemning på ferien som gjør ølet " godt".

Er ikke sikkert jeg hadde likt/drukket ølet hvis jeg hadde kjøpt det hjemme i norge første gangen .

Easybrew
 
Hmm, hvor får Dagbladet det i fra at det er nytt da ? Har verken ICA eller Rimi her..

Jaja fikk startet en diskusjon på en aldri så gammel nyhet .

Easybrew
 
Jeg kjøpte den for 14 år siden på Ica da jeg var halvparten så gammel som jeg er nå
Da invandreren bak kassa ikke noterte at det var øl


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Rett til frisøren for å få rastafletter :eek:


Hmm det var ikke den artikkelen jeg har lest, men den viser red stripe på denne også..

Easybrew
 
Red stripe var ute av dagligvaremarkedet en periode får den ble relansert nå til maislippet. Den solgte lite sist vi hadde den og jeg ser ingen grunn til noe forandring på det.
 
Tilbake
Topp