• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Westvleteren 12 -kasse

Treig

Norbrygg-medlem
Hva er going price for en w12 kasse (tom) nå til dags?
Har en ny (evt en gammel, -alt etter hva som er mest ettertraktet) som det vurderes å kvitte seg med..

Bilde av gammel kasse vedlagt. er primært den nye kassen jeg ønsker å selge.
20150430_112023_resized.jpg
 
Hos et kvinnfolk som skal innrede hadde du nok fått betydelig mer enn 100kr, fin å ha pynt i eller blomster/ urter... MEN som med alt annet er den verdt akkurat det noen vil betale for den. :)
 
Hos et kvinnfolk som skal innrede hadde du nok fått betydelig mer enn 100kr, fin å ha pynt i eller blomster/ urter... MEN som med alt annet er den verdt akkurat det noen vil betale for den. :)

Det er helt sikkert. I mine øyne er herr Odland right in the ball park.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Om jeg ikke tar feil er det minst 20€ i pant på disse, så de gis nok ikke bort på klosteret. Var forsåvidt på sixtus for to uker siden og der var alle dører stengt også så lette er dem ikke å få tak i.

Sjøl fikk jeg den med fra en meget hyggelig mann i watou som også lot det følge med 24 w12 flasker på kjøpet (fulle selvsagt).
 
Jeg måtte nok betale for den men det inkluderte også øl'et. Men drit i, bruker den heller til tomflasker da.
 
Jeg får ta en liten korreks her;
"...Sjøl fikk jeg den med fra en meget hyggelig mann i watou.."

skal selvsagt være

"Kassen var en del av handelen da jeg kjøpte en kasse w12 fra en meget hyggelig mann i Watou..."

beklager misforståelsen.
 
nope, hovedsaklig 0.33, men det går 0,5 flasker også i enklete av rommene.
Har tatt en ryddings på kjøkkenet og funnet en plass kassen kan stå uten å stå i veien, og samtidig være både dekorativ og funksjonell så ingen hast å bli kvitt den.. men skulle den rette dukke opp så er det bare å ta kontakt. ;)
 
Tilbake
Topp