Vandregjær - kveik på farten?

Eg fekk kveik frå JoakimO i posten i dag. Skal få i gang ein startar, truleg i morgon.

Oppdatert liste:
Per Øyvind Arnesen
Petter F
JoakimO
Kaarekri
kjetinho

Fredrik R
msevland
arefsah

Claude Arne
Zliverfox
Rikvold
RawRoffe
Heggestad
KriHart
Sturlis
Weigner
thormodsrud
 
To rør med Kveik klar til henting / sending.
Bor på Høybråten og jobber på Gaustad / Riksen.
Send en PM for avtale :)
 
To rør med Kveik klar til henting / sending.
Bor på Høybråten og jobber på Gaustad / Riksen.
Send en PM for avtale :)
Jeg tror ikke jeg ligger så langt unna på lista og vil gjerne ta i mot. Må da be om å få den sendt. Dekker selvfølgelig frakt.
Sendes da til:
Claude Arne Adriaenssens
Husollen 1
4517 Mandal.

Overfører gjerne for frakt til konto eller pay pal...
 
Jeg bor i Kristiansand og har kveiken klar til videresending i løpet av helga. Hvis du (eller andre) allikevel skal forbi Krs kan du hente den her i stedet.
 
Eg kan sende to glas kveik i morgon. Evt kan dei hentast i Bergen. Fredrik R har vel sagt at han kan hente i Oslo, så det passar vel for msevland. Då kan eg sende til Claude Arne og Zliverfox.

Per Øyvind Arnesen
Petter F
JoakimO
Kaarekri
kjetinho

Fredrik R
msevland
arefsah

Claude Arne
Zliverfox

Rikvold
RawRoffe
Heggestad
KriHart
Sturlis
Weigner
thormodsrud
 
Har mottatt kveik fra msevland og setter starter i helgen, så jeg burde ha klart i begynnelsen av uka. Kan hentes i Oslo på Mortensrud eller Blindern/Gaustad ev sendes.
 
Sist redigert:
Gjær mottatt. Spinner I gang magnetrøreren og er klar til å sende gjær til neste på lista. Send PM med navn og adressE. Kan naturligvis også hentes på Hadeland hvis det passer bedre.
 
Fekk ikkje kontakt med RawRoffe. For å halde oppe momentum, vart det til at KriHart henta i staden. Stafetten går mot slutten.

Per Øyvind Arnesen
Petter F
JoakimO
Kaarekri
kjetinho
Fredrik R
msevland
arefsah
Claude Arne
Zliverfox

Rikvold
RawRoffe
Heggestad
KriHart
Sturlis
Weigner
thormodsrud
 
Ble noen travle dager her, men skal sette till dyrking i dag. Det er visst noen kjappe rakkere dette, så regner med starteren er ganske raskt ferdig. Neste kan ta kontakt på PM for henting/sending :)
 
Tilbake
Topp