Oversikt over CO₂-fylling i Stavanger

Fyllte hos Game On i Hillevåg i dag.
De tar nå 120 kr/kg
De fyller også sodastream-flasker, tror det var kr 60,- pr stk
120 kroner kiloet er ikke akkurat noe billig. Hm, må vel finne meg et nytt sted å fylle. Mener å huske at "Brann" butikken borte ved Sørbø trelast tok i underkant av 400 kroner for å fylle en 6 kilos flaske
 
120 kroner kiloet er ikke akkurat noe billig. Hm, må vel finne meg et nytt sted å fylle. Mener å huske at "Brann" butikken borte ved Sørbø trelast tok i underkant av 400 kroner for å fylle en 6 kilos flaske
Var akkurat og fylte hos Game On til 120 kr/kg. Ugrei pris, men de fyller mens du venter, jeg trengte ikke kjøre ut i distriktene, og jeg trengte flaska tilbake i dag, så det var jeg iofs villig til å betale for.
Kanskje greit å oppdatere oversikten på første side, @Odland ?

120 kr/kg for store flasker
60 kr for Soda Stream
 
Det var blitt dyrt ja. Jeg har kjøpt 1 kg. paintballflasker av de til Kr. 199,- og betaler Kr. 20,- for å fylle disse. Krever en adapter fra paintballflasken til std. CO2 regulator. Flasken jeg har kjøpt to av er denne: http://game-on.no/products/12oz-co2-tank-med-pin-ventil
De er veldig praktiske til å dra med seg om du tar med fat til fest ol.
Nå er vel den CO2 flasken strengt tatt ikke 1 kg, men rundt 0,35 kg. :) Men likevel en grei løsning. Har kjøpt den samme, som en ut på tur variant. Kjøpte adapter på ebay, som passer til regulatoren. Bare husk å skru adapteren på regulatoren før du skrur den på flasken ;)
 
mulig dette er et dumt spørsmål..
Skal fylle 2 kg flaska mi og tenkte å fylle på game on (rett ved siden av jobben og det er dropp in) fyller ikke 10 kg flaska der..)
Men sert at flaskene som de selger er 200 og 300 bar. men har ikke vi bare 50 bar med co2?
Fyller de da co2 eller bare vanlig luft?
 
Det kan være greit å ha en aldri så liten oversikt over fyllestasjoner i Stavanger-området.

Forhandler: Stavanger Dykkersenter
Priser innhentet: 01.06.2014
Kjøpe apparat: Uvisst. Ta kontakt
Fylling: 1kg eller mindre: 100kr
Alt over 1kg: 100kr oppstart (inkl. 1kg) + 50kr pr. kg.
2kg tank = 150kr.
Betaling: Kontant
Kvittering: Ja
Drop-in: Nei. Gasstank avleveres hos Bryggselv Stavanger
Beer Gas: Ta kontakt med Bryggselv Stavanger

Forhandler:
GMC Brannteknikk, Dusavikveien 17, 4007 Stavanger, Tlf: 51 84 80 00
Priser innhentet: 20.12.2013
Kjøpe apparat: 900.- for 5kg
Fylling: 400.- inkl. moms uansett størrelse
Betaling: Kontant
Kvittering: Ja
Drop-in: Ja
Beer Gas: Uvisst

Forhandler: Brann og Sikkerhets Service, Breiflåtveien 15, 4017 Stavanger, Tlf: 51 58 34 11
Priser innhentet: 20.12.2013
Kjøpe apparat: 1500-1800 for trykktestet 5kg med ny ventil
Fylling: 300.- inkl. moms
Betaling: Kontant og kort
Kvittering: Ja
Drop-in: Ja
Beer Gas: Uvisst
Merknad: Kan ta lang tid!

Forhandler: Schou-Andreassen, Maskinveien 16, 4033 Stavanger, Tlf: 51 80 08 99
Priser innhentet: 20.12.2013
Kjøpe apparat: 1750,-
Fylling: 275.- + moms for fylling
Betaling: Kontant og kort
Kvittering: Ja
Drop-in: Ja, men beregn ventetid på fylling
Beer Gas: Uvisst

Forhandler: NOHA, Lagerveien 25, 4033 Stavanger, Tlf: 51 81 60 00
Priser innhentet: 20.12.2013
Kjøpe apparat: 1400.- for 5kg inkl. moms
Fylling: 0-3kg 379.-, 3-6kg 481.-, 10kg 519.- (priser inkl. moms)
Betaling: Kontant og kort
Kvittering: Ja
Drop-in: Ja
Beer Gas: Nei

Forhandler: Game On, Sjøhagen 11, 4016 Stavanger, Tlf: 51 66 76 55
Priser innhentet: 2013
Kjøpe apparat: nei
Fylling: 250.- inkl. moms uansett størrelse for brannslukker (o.l). 30.- for paintball-tank
Betaling: Kort
Kvittering: Ja
Drop-in: Ja
Beer Gas: Nei


Hei!

Kjøpte flaske (5 kg) hos Schou-Andreassen i forrige uke, betalte 1500,- og kunne fylle den for 300,- i følge selgeren!

mvh.
Per Ole
 
Oppdatert med nye priser fra Jørn og glee87. Noen som kan bekrefte av GMC har sluttet med fylling? Hørte rykter om dette.
Hei!
Ny mann her. Sitter og leser meg opp for å få tips fra dere med erfaring. Mye bra å finne her!
Når det gjelder spørsmålet om GMC så er svaret at GMC Brannteknikk har opphørt og Schou-Andreassen har overtatt deres agenturer etc.
 
Gameon er definitivt dyrt, men i betraktningen så har jeg denne erfaringen: det tok 5 minutt på en lørdags formiddag å levere flaske til jeg hadde den tilbake i bilen. Fylte 1.5kg på en 2kg flaske og betalte kun for 1 kg. Hyggelig betjening. Ville kanskje vurdert en annen plass for større flasker, men det praktiske med det hele rettferdiggjør prisen for små flasker i mine øyne.
 
Gameon er definitivt dyrt, men i betraktningen så har jeg denne erfaringen: det tok 5 minutt på en lørdags formiddag å levere flaske til jeg hadde den tilbake i bilen. Fylte 1.5kg på en 2kg flaske og betalte kun for 1 kg. Hyggelig betjening. Ville kanskje vurdert en annen plass for større flasker, men det praktiske med det hele rettferdiggjør prisen for små flasker i mine øyne.
Til info så ringte jeg dem en stund tilbake for å høre om deres co2 var godkjent for bruk i drikkevarer og svaret var at den ikke er det. Det betyr neppe at den er skadelig men det er en ting å ha i bakhodet: http://cooking.stackexchange.com/questions/43655/is-there-such-a-thing-as-food-grade-co2
 
Ingen som har fått med seg Mr Norman's bytteordning nede i mathallen? Han fyller ikke, men bytter 2(?)kg flasker i fulle for en fin penge
 
Bryggmann på Ålgård har og næringsmiddelgodkjent co2.
Mener eg høyrte 200/250 kr for 4 kg.
En mer elle mindre døgnåpen butikk, for oss som plutselig mangler ......
 
Bryggmann på Ålgård har og næringsmiddelgodkjent co2.
Mener eg høyrte 200/250 kr for 4 kg.
En mer elle mindre døgnåpen butikk, for oss som plutselig mangler ......
Prisene hans er:
2 kg 315kr
3 kg 380kr
4 kg 430kr
5 kg 470kr
10 kg 800kr
Hentet fra Facebook siden hans
 
Tilbake
Topp