Oslomesterskapet 2015

sorry... jeg er treig i nøtta, men er dette et arrangement der kun de som stiller med 19 liter i konkurransen kan melde seg på? eller er det et "publikumsarrangement" ?
 
sorry... jeg er treig i nøtta, men er dette et arrangement der kun de som stiller med 19 liter i konkurransen kan melde seg på? eller er det et "publikumsarrangement" ?

Ca 200 mennesker kommer for å stemme frem Oslomesteren. Det betyr at alle må få smake ølet til enhver brygger. Da blir 19 liter temmelig passelig sånn omtrent. Så ja. Har du ikke øl..vel du kan delta, men vinner neppe med tomme glass.
 
Oooh. Det vil jeg også vite. Vi har hatt noen pussige vinnere tidligere år, så hvorfor ikke?

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Hvem eller hva er GSF? Og, er det kun Oslo-folk som kan delta, eller kan vi fra Bærum også melde oss på i konkurransen?
 
Bare Oslofolk ja. "Oslofolk" er her definert til "folk som brygger øl, og som har mulighet til å transportere seg selv til Gamlebyen i Oslo".
GSF står for Gamlebyen Sport og Fritid. Her er begrepene "Sport" og forsåvidt også "Fritid" relativt løst definert.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
I fall mitt anfall av tørrvittighet slo feil: Alle er velkomne til GSF og Oslomesterskapet, enten du bor i Bærum, Sauda, Finnmark eller selv Lillestrøm (men da gjør du klokt i å legge LSKdrakta hjemme).
GSF er en stiftelse som jobber for å lage gode kulturelle og sportslige tilbud til små og store i bydelen. Vi har Norges flotteste betong skatebowl, og bygger i disse dager ut en gedigen skatepark/festivalområde til glede for alle i nærmiljøet.
 
Hva har vi pleid å gjøre før? Rigging fra 16-17tida, innslipp av publikum fra 18 sånn cirka.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Er sider innafor, eller bør det være øl? Har noe i gjære som ligger an til å bli spennende!
 
Tilbake
Topp