Stout brygget på Samsung Galaxy

Da står min første batch og gjærer! Allerede begynt å ploppe fint i gjærlåsen etter ca 14 timer.

Bryggingen gikk ikke helt smertefritt. Fikk for høy mesketemperatur og endte på OG 1.055, men regner med at det går greit.
Det største problemet var nok at jeg greide å miste mobilen min oppi mesken! Fikk panikk da jeg oppdaget at temperaturen var i ferd med å bli alt for høy, kastet meg rundt og stresset med flytting av tungt kar, og svisj der lå min Samsung Galaxy og badet i mesken :confused:
Utrolig nok virker den etter tørking, bare litt humørsyk når det gjelder volumkontrollen.

Blir antageligvis den første Dry Stout brygget på Samsung :D
 
Jeg ville hevet Mac'en i gjæringskaret etter at stormgjæringen har gitt seg. Det gir en nydelig aroma. Som erstatning kan også iPhone benyttes.
 
Haha.. Åpnet tråden i tro om at jeg skulle finne gode tips om samsung vinskap som om har plass til gjærkar.
Lykke til med ølet! :p
 
Jaja, det var jo flaks at det bare var en samsung, så kan du benytte anledningen til å oppgradere til en ordentlig telefon ;)
 
Hehehe, vet du hva som skjer hvis du bruker for høy andel samsung i mesken? Vørteren prøver å jukse for å få OG til å virke høyere enn den virkelig er :D
 
Tilbake
Topp