Silbunn BB60V3

Hei!
Er det flere enn meg som har problemer med at silbunnen i BB60 ikke legger seg helt ned? Den blir liggende å ri på mutteren til krana.
Bruker silkaret nå, men skal jo ikke være sånn?

Sent fra min D5803 via Tapatalk
 
Samma til meg, samma til alle jeg kjenner:)
Sånn det er, lite å bry seg med spørr du megkan jo bøye til føttene litt med en tang.
 
Det er mer irriterende enn egentlig et problem. Men:

Det virkelige problemet med den silbunnen er at diameteren er for liten, og det problemet forsterkes litt av at den blir liggende på skrå. Det kan fikses med en veldig tynn silikonslange som klippes opp på langs og dyttes inn på kanten av bunnen slik at den fungerer som en slags pakning. Dermed slipper du å få så my grums ned i rommet under bunnen når du mesker. (Ideen fikk jeg fra Katla, tror jeg.)
 
Jeg bruker som sagt, silkaret istedet, tror jeg bare kommer til å bruke silbunnen til å ha liggende oppå meskekaret for å fordele vørter under sirkulering.
 
Jeg bruker som sagt, silkaret istedet, tror jeg bare kommer til å bruke silbunnen til å ha liggende oppå meskekaret for å fordele vørter under sirkulering.
Hva er poenget med det? Kan se fordelen ved skylling men ser ikke helt den? Opplys meg er du snill, ny i gamet :)
 
Bare for at ikke strålen fra pumpa skal treffe på samme plass hele tiden, og lage seg en sti gjennom malten..

Sent fra min D5803 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp