• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Grainfather30 Ønskes kjøpt

Har dere andre fått GF ennå? Snakket med Hobbybryggern sist onsdag, da sa han at han hadde fått 50 stk, men ikke fått hentet dem ennå, nå er det over en uke siden jeg bestilte og ingen sendingsmelding eller svar på mail...
 
Ikke fått den enda, men ser at han skriver på fb at han regner med å få sendt ut alle grainfatherne denne uka. Jeg bestilte 18. Juni.
 
Ikke fått den enda, men ser at han skriver på fb at han regner med å få sendt ut alle grainfatherne denne uka. Jeg bestilte 18. Juni.
Bestilte i den tiden jeg også. Men jeg holder ikke pusten mens jeg venter.... jeg ble lovet utlevering 3. Uka i juli uten noen forsinkelser selv om det var sommerferie ;-)
 
Bestilte i den tiden jeg også. Men jeg holder ikke pusten mens jeg venter.... jeg ble lovet utlevering 3. Uka i juli uten noen forsinkelser selv om det var sommerferie ;-)

Da er vi i samme båt. Men jeg holder pusten hver gang jeg sjekker postkassa. Gleder meg som en hund!
 
Har dere andre fått GF ennå? Snakket med Hobbybryggern sist onsdag, da sa han at han hadde fått 50 stk, men ikke fått hentet dem ennå, nå er det over en uke siden jeg bestilte og ingen sendingsmelding eller svar på mail...
Hehe skulle likt å sett Rune Toft ha råd til å kjøpe inn 50stk GF til "butikken" sin mannen er lutfattig. Har hørt den historien før og at hele kontaineren hadde veltet på båten og alt innhold var ødelagt , så alt måtte bestilles på nytt osv. En annen gang hadde hele lagerhallen hans brent opp fant seinere ut at det ikke eksisterte noe lagerhall. Han har mange rare forklaringer denne rakkeren her.
 
Hmm, han burde ha fått inn nok penger fra bestillinger til å kunne dekke ganske mange GF uten å måtte legge ut nå... velger å gi han litt mere tid før jeg begynner å lage helvete :) Har det ikke skjedd noe før månedsskiftet så anmelder jeg fyren til PayPal og handler et annet sted, i så fall bør vi samle alle som ikke har fått varer og klage samtidig.
 
Hmm, han burde ha fått inn nok penger fra bestillinger til å kunne dekke ganske mange GF uten å måtte legge ut nå... velger å gi han litt mere tid før jeg begynner å lage helvete :) Har det ikke skjedd noe før månedsskiftet så anmelder jeg fyren til PayPal og handler et annet sted, i så fall bør vi samle alle som ikke har fått varer og klage samtidig.


Håper ihvertfall at tingene dere har bestillt dukker opp til slutt ☺ når jeg ikke fikk pengene han skyldte meg ( har ennå ikke fått et rødt øre) så sendte han meg til slutt en mail der han skrev at eg måtte vise forståelse pga han hadde satset så mye på det han holdt på med at nå sto han i fare for å miste huset sitt. Så vær forsiktig med å handle ting som koster mye hos han. Men som sagt , jeg håper virkelig at dere får det som er bestillt ☺☺☺ vi får krysse fingrene og satse på at det ordner seg .
 
Det kan gå litt fort i svingene med Rune noen ganger, men han har holdt på lenge, og han bruker mye tid/penger på å ettersende manko. Jeg har alltid endt opp med alt hva jeg har bestilt, men ikke alltid like strømlinjeformet som 'rene' bryggesjapper. Som avveining er han en del billigere på en del ting, og har ganske bra kampanjer han neppe kan tjene mye penger på.. Tips er også å unngå store fellesbestillinger :) Kan ta litt tid før alt er i boks da.
 
Jeg kjøpte brukte Corny-fat av ham.. Det tok over ett år dør de var på plass.. 3 av 4 fat var lekk. Da hadde det vært ekstremt mye Mail frem og tilbake. Han har alltid en "forklaring" på at ting mangler eller feiler. Som regel rask til å svare og vennlig i tonen. Alle klager besvares med lovnad om at du skal få ett eller annet.. Sende med litt humle.. Noen nye ball-lock koblinger etc.. Så aldri noe av det. Tror ikke fyren har kjipe hensikter, det er bare lite system og orden!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bestilte humle for i underkanten av 1000-lappen i mai fra denne butikken. Det gikk veldig kjapt å få - og da ble jeg litt mer positivt innstilt til å bestille herifra ift en del tråder her på forumet tidligere. Nå venter jeg enn så lenge på tappetårn og div tilbehør (bestilt i juli) - alle artiklene var i følge nettsiden på lager. Har forståelse for at det kan være vanskelig å drive geskjeft på egen hånd, men hvis Hobbybryggeren skal bli en suksess må butikken levere på bl.a. noen kriterier som tydelighet og ryddighet i korrespondanse - og ikke minst en noenlunde rask utsendelse av varer. Det hjelper veldig lite med korte svar på mail om at varen er på vei eller er pakket så lenge jeg ikke får noen hentelapp i postkassa...

Som en personlig betraktning er jeg grunnleggende skeptisk til at noen aktører blir for store i et marked (les: Bryggselv). Sluttsummen på kassalappen kan i det lange løp bli ganske ugunstig for forbrukeren da. Men, hvis andre aktører skal ha sjans må de levere...
 
Gode nyheter! Jeg har fått melding fra posten om at to pakker er på vei til meg fra hobbybryggeren. Den ene er vel grainfatheren og den andre ølsettene:)
 
Til info: bryggeland Strømmen fikk inn grainfather30 i dag. De hadde 4-5 stk stående på gulvet, så jeg fikk tak i en der. Var ingen venteliste.
 
To pakker ble sendt samme dag fra hobbybryggeren og jeg har nå mottatt den ene, som veide 12,5 kg. Det var ølsettene. Den andre pakka har av en eller annen grunn ikke forlatt Ågotnes, og veier 7,5 kg, står det... Det kan vel ikke være bryggeriet? Det veier 10 kg har jeg lest. Nå ble jeg plutselig engstelig... Noen som har tlf nr til Rune?
 
Tilbake
Topp