• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Grainfather30 Ønskes kjøpt

Dette er jo skremmende lesing. Jeg er bare glad jeg har fått min GF, siden denne sto for 95% av ordresummen. Denne kom i dag, og som jeg mistenkte tidligere kom ikke resten og ingen melding fra hverken posten eller hobbybryggeren om at dette i det hele tatt er på vei. Jeg finner det veldig merkelig(eller ikke fullt så merkelig etter div lesing her...) at en nettbutikk sender ett av flere produkter i en ordre, uten noe som helst info etc. Jeg handler ikke flere ganger herfra. Siden han legger ned blir det vel neppe aktuelt for mange andre heller, men uansett. Det er synd at det blir slik, da jeg har troen på at flest mulig aktører gagner kundene. Har selv snakket med hobbybryggeren og typen er jo svært trivelig og serviceinnstillt og jeg velger faktisk å tro at intensjonen er god i bunn. Det hjelper bare ikke når oppfølgingen ikke bekrefter dette.
 
Angående oppgradert filter. Jeg antar jo at vi har fått fra samme parti og at mitt også er av oppgradert type, men noen link til nytt/gammelt så jeg kan dobbelsjekke? Eventuelt noen erfaringer med det nye? Leste i en tråd tidligere noe om at det tettet seg osv i det gamle...
 
Vil tro det ikke blir noe særlig hvis bryggemaskinene får noen feil, blir vel ikke det enkleste med garantien.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 
Nå kan det se ut som om at han legger inn årene:

Hei

Siste åpningsdagen blir 31 august

Mye som skal vekk.

Cornelius fat kr 590.-
Flasker kr 5. Må hentes
Kommer flere ting.

Vidt noen vil overta så er det mulig.
Og der så han at jeg hadde postet dette... Kastet ut av Hobbybryggerens gruppe...
 
Tilbake
Topp