Medlemsforum

Hei folkens,
Da er det på tide med en oppdatering fra Tromsø Hjemmebryggerlaug.

Hver 1. torsdag i måneden inviterer vi medlemmene til å samles for en uformell samtale om øl (hjemmebrygg og bortebrygg) og hva nå enn vi måtte finne på. Styret vil også benytte anledningen til å presentere hva som står på agendaen fremover, og å gi medlemmene en mulighet til å påvirke hva vi skal jobbe med.

Høstens første møte vil finne sted torsdag 3.september klokken 19.00 i Nofima sine lokaler i Breivika.

Dersom du ønsker å være med ringer du meg på 91871460 når du kommer frem, så slipper jeg deg inn.
 
Som Norbryggmedlem har man muligheten å melde seg inn i det lokale lauget. Vi har bestemt at ut året blir det ingen kontingent, men fra neste år vil vi ta en liten kontingent som vi vil annonsere på medlemsforum i november/desember. Dette er til for å dekke kostnader vi vil få i forbindelse med kurs og andre arrangement.
 
Jeg klarer ikke helt å finne hvor jeg kan melde meg inn i lokallauget hos norbrygg. Om dette har noe å si for laugets del tar jeg gjerne imot hjelp for å ordne det.
 
Du melder deg ikke inn i lokallauget via Norbrygg, det gjør du ved å kontakte oss direkte. Enten FB eller her.
 
Tilbake
Topp