Usmakstest

Hei, noen i Steinkjer, Verdal, Levanger området som kunne tenkt seg å gått sammen å fått arrangert Usmakstest? hvis vi er 10stk får vi usmakspiller tilsendt fra Norbrygg.
 
Flott! Jeg kan sende en forespørsel om at vi ønsker et slikt sett. Har noen forslag til egnet lokale og tidspunkt? Hvis flere ønsker å delta ser jeg at det står at det anbefales for 7-10 personer, så vi har fortsatt kapasitet til noen flere.
Er alle her medlemmer av Norbrygg? Dette er nemlig et krav
 
Da har pillesettet plutselig dukket opp. Vi må med andre ord bestemme oss for tid og sted, noen forslag? Foreslår et sted nært togstasjon, slik at det er enkelt med transport:)
 
Høres ok ut ja☺ hvor mange er påmeldt? Jeg kjenner et par stykker til som kan være interessert hvis det er plass..
 
Vi e akkurat nu 9-10 stk, og det står at 10 er maks. Må derfor se ann om vi som har meldt oss på sådant har mulighet. Så tar vi evt imot flere hvis det ikke passer for alle osv.
Jeg trenger kontaktinformasjon av dere, slik at jeg kan sende litt info, send meg en Mail på Arne.Marius.haugen@steinkjer.kommune.no
 
Det har blitt litt stille her inne..
For min del så er det ønskelig at vi gjennomfører dette denne uken, da jeg de neste to ukene skal på jobbreise.
Har du sjekket opp med huseier Fredrik?
 
Så langt har jeg fått tilbakemelding på mail fra 3 personer. Jeg avventer med andre ord mer tilbakemelding og informasjon til jeg har fått flere. Jeg mener at siden ting går litt tregt bør vi i alle fall vente til Kristian har kommet tilbake fra jobb, da han var tidlig med og melde seg på og annonsere tidspunkt han ikke kunne. Angående lokalet vet jeg ikke om du har fått noen tilbakemelding @fmandal? Om noen eventuelt har en passende kjeller eller stue med plass til ca 10 stk er jo også dette en mulighet? Jeg har pillene og de ligger trygt bevart inntil videre.
 
Tilbake
Topp