To nye etiketter... :)

Har aldri brukt 1318 selv, men det ser ut til at den passer til formålet.
Om ikke annet blir det sikkert en god bitter
 
Satt å jobbet med en etikett for porteren jeg har satt til jul, helt fersk i gamet så holder fortsatt på med europris sine kits, denne gang "London Porter" men modifisert med litt mindre vannmengde og litt ekstra spraymalt samt litt julekrydder. Ble til å lage et par etiketter til hypotetisk fremtidig øl også.

combined labels.jpg
 
Satt å jobbet med en etikett for porteren jeg har satt til jul, helt fersk i gamet så holder fortsatt på med europris sine kits, denne gang "London Porter" men modifisert med litt mindre vannmengde og litt ekstra spraymalt samt litt julekrydder. Ble til å lage et par etiketter til hypotetisk fremtidig øl også.

Vis vedlegget 21266

Fine, men hvordan tenker du å klippe de ut?
 
Ja, ble litt ivrig der. Mr. Google visste jo selvsagt at dette er vanlig handelsvare. Da blir det en tur på polet i ettermiddag.

Jeg bruker Rubberspray. Mye bedre finish og holdbarhet en plastidip. Men på denne pappen her det ingen ting å si hva du bruker. Kjør på



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nyeste tilskudd i bryggeserien til meg og frøkna:BryggAS emblem Staut jul front.jpg
Lagde også en variant med nellik i:BryggAS emblem Staut jul med nellik front.jpg

Andre emblemer fra tidligere "samproduksjoner": BryggAS emblem humlebris front.jpg BryggAS emblem tåkepils front 0,33ml.jpg BryggAS emblem humlesnurr3.jpg

Alle tegninger er laget av meg, og ellers er det bare brukt Photoshop på amatørnivå.
 
Tilbake
Topp