To nye etiketter... :)

Det er nesten grunn nok alene for å skaffe seg BeerSmith! Var det mye endringer du gjorde Ole?
 
Da ble det etikett på en Amber Ale. Enkelt og greit

dbae261e972b6686f9493acfabad683b.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
noen som har testet disse "etikettprinterne" til å skrive ut etiketten med?
kan man evt printe på vanlig ark, altså ei remse papir uten limet bakpå?
 
Det har blitt en liten serie etter hvert, inspirert av en av mine andre interesser. Og ja, Weissbier-flaskene er naturligvis individuelt nummerert.
MMB er ikke brygget ennå - og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre der. Den bør jo helst være litt "rar" og gjerne litt sprikende i smaksbildet - litt sånn "interessant - hva i all verden er dette?". Ideelt sett bør den vel også tørrhumles med noen litt morsomme piller, men jeg tror kanskje jeg dropper det.

Weissbier.jpg EKGSHPA.jpg Sider.jpg Abbey beer.png MMB.jpg
 
Det har blitt en liten serie etter hvert, inspirert av en av mine andre interesser. Og ja, Weissbier-flaskene er naturligvis individuelt nummerert.
MMB er ikke brygget ennå - og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre der. Den bør jo helst være litt "rar" og gjerne litt sprikende i smaksbildet - litt sånn "interessant - hva i all verden er dette?". Ideelt sett bør den vel også tørrhumles med noen litt morsomme piller, men jeg tror kanskje jeg dropper det.

Vis vedlegget 22029 Vis vedlegget 22030 Vis vedlegget 22031 Vis vedlegget 22035 Vis vedlegget 22033
Veldig artig vri!
 
Hadde masse død tid på jobben og satt meg ned å studerte Label utskrift i Beersmith for å se om jeg kunne produsere noe bedre enn det som var i BeerSmith. Disse etikettene er printet direkte fra BeerSmith, ingen photoshop etc.

Litt fornøyd med resultatet.

Vis vedlegget 21897 Vis vedlegget 21898 Vis vedlegget 21899 Vis vedlegget 21900

Vis vedlegget 21890 Vis vedlegget 21891 Vis vedlegget 21892
Hei, ser du har latt deg inspirere av etikettene mine ;) Kopiering er det beste kompiment.
 
Finner det meste på nett, men gjør som regel litt om på bildene eller tilfører noen elementer. I dette tilfeller så er mye tatt bort og logo satt inn i kaffekoppen. Han fikk også ei ølflaske i handa med Dunst logo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp