• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selger Ultimate Sparge Arm

Beklager at du opplever slikt i juletiden. Det er i høytider sørgelige ting skjer. Har akkurat vært i begravelse.


Jeg byr 1000 kr. Inkl. Frakt for pumpa. Trenger ikke hurtigkuplingene

Kunne heller tenke meg å sitte igjen med ca 900 for den..

Er ikke sånn at dette var julegaven fra x'en. Men jeg har brukt en måned på å se an opsjoner mtp bryggeriet.
 
Kunne heller tenke meg å sitte igjen med ca 900 for den..

Er ikke sånn at dette var julegaven fra x'en. Men jeg har brukt en måned på å se an opsjoner mtp bryggeriet.
Du sitter igjen med 850. Det er 150 i frakt for den. Mitt høyeste bud
 
Håper ikke din kompetanse forsvinner fra forumet, selv om jeg ser det kan bli vanskelig. Spar noen småting for enkel brygging... Go Small...
Dersom du har en ventil til min nye 5kg CO2 flaske, tar jeg gjerne det. Trenger ikke mange utganger.
Du får bli gjøke-brygger :)
 
Jeg må se over tråden I morgen. Har vært på jobb. Glemte at jeg har 5kg co2 flaske og. Regulator fra Bryggselv, den som kostet 900.

For de som lurer og forslår speidel etc..
Etter et fem år langt pengesluk av et forhold og varierende inntekt ila de årene så er det en del restskatt som må nedbetales og boforhold kommer til å gjenspeile dette. Så hobbyen jeg har brukt utrolig mye tid på samt noe penger er dessverre det som må vike. Har vurdert å lage 6-12L batcher men jeg får meg ikke til å brygge på noe annet en trekjelersoppsett pga det trenger så lite fysisk input slik jeg har laget det. Lefler litt med tanken om å komme tilbake en vakker dag med et Ultrakompakt hjemmelaget automatisk oppsett, så sånn sett kan det være at jeg beholder hermsen, siden den er minijuvelen i meskeoppsettet, men jeg tviler egentlig.

Alternativet ville vært å supplert en kompis sitt oppsett med mine biter, men siden jeg overhodet ikke aner hvor jeg skal bo eller noe så ser jeg for meg at jeg ikke hadde klart å møte opp til brygging hvis det først ville skjedd. Like greit å gå all in og selge alt istedenfor at det skal samle støv. Da vet jeg iallefall at en del av meg brygger videre, hoho! :)
 
Står over herms.

Vet at den er kanskje litt stiv hvis man ikke har sett den i bruk. Tror jeg betalte 1600 for bare coilen. Så er det element i tillegg. 3kW. + beholderen og hurtigkoblinger samt pt100 probe (ikke avtagbar) Slanger følger med, med hurtigkoblinger. Dette sammen med sparge-armen (dyr den og) er favorittbitene mine i bryggeriet. Hermsen er den feteste jeg har sett på forumet her til å ta 20-25l batcher.

Spargearmen har forsåvidt påmontert en flottør, som kanskje ikke trengs. Den har vært brukt til å styre skyllepumpa fra HLT for kontinuerlig skylling. Analogt seriekoblet.

Har forøvrig en avtagbar pt100 probe ekstra. 100 spenn.
 
Håper ikke din kompetanse forsvinner fra forumet, selv om jeg ser det kan bli vanskelig. Spar noen småting for enkel brygging... Go Small...
Dersom du har en ventil til min nye 5kg CO2 flaske, tar jeg gjerne det. Trenger ikke mange utganger.
Du får bli gjøke-brygger :)

Hvis ingen vil kjøpe co2 5kg med ventil for 1500 (minst 2.5kg igjen) så kan du få den for 500. Mener jeg betalte 900 for den. Hatt en mystisk greie med den en gang men virket som den hikket. Brukt på ca 70 fat.
 
Tilbake
Topp