To nye etiketter... :)

Den blå etiketten var meget stilren og elegant. Tror jeg skal stjele/la meg inspirere av det designet.
Har noen venner som liker den drikken veldig godt også.
 
Sist redigert:
Takk for kjapt svar :)
Lett for deg kanskje, men ikke så greit for meg - det blir 70 liter kokende vann...:)
Jeg bruker også Herma-etiketter. Og de kan bare rives av uten videre seremoni. De er så lette å få av at de kan brukes om igjen om ønskelig.
 
Hei!

Det finnes en gruppe på face for etiketter og jeg postet følgende der:

"Jeg har selv sluttet med flasker og gått over på fat, men synes det er spennende å se etiketter andre lager til flaskene sine. Utrolig mye tøft og morsomt!

Jeg har laget en liten pub i kjelleren og trenger noe å pynte med. En ide jeg fikk var å dekorere med andre hjemmebryggeres etiketter! De er jo utrolig flotte å se på, samtidig som de er veldig inspirerende med tanke på nye brygg.

Jeg kunne tenke meg enten å "tapetsere" innsiden av døren eller området rundt tappekranene/bartavlen. Eller kanskje lage en collage og ramme inn og henge på veggen.

Det jeg da lurer på er om dere er villige til å sende meg pdf'er, wordfiler eller hva dere måtte ha (kan dessverre ikke lese mer avanserte formater som indesign e.l.) av etikettene deres til slik (og bare slik) bruk?

Jeg lover å ikke "stjele" designet og jeg lover å ikke distribuere det videre.

Bilder av pub'en finnes på http://www.bryggerstupet.no/2015/08/stupet-nanopub/
"

Fikk litt respons men skulle gjerne hatt flere! Noen som vil bidra? I så fall kan filer sendes til oystein.ornegard@gmail.com
 
Hei!

Det finnes en gruppe på face for etiketter og jeg postet følgende der:

"Jeg har selv sluttet med flasker og gått over på fat, men synes det er spennende å se etiketter andre lager til flaskene sine. Utrolig mye tøft og morsomt!

Jeg har laget en liten pub i kjelleren og trenger noe å pynte med. En ide jeg fikk var å dekorere med andre hjemmebryggeres etiketter! De er jo utrolig flotte å se på, samtidig som de er veldig inspirerende med tanke på nye brygg.

Jeg kunne tenke meg enten å "tapetsere" innsiden av døren eller området rundt tappekranene/bartavlen. Eller kanskje lage en collage og ramme inn og henge på veggen.

Det jeg da lurer på er om dere er villige til å sende meg pdf'er, wordfiler eller hva dere måtte ha (kan dessverre ikke lese mer avanserte formater som indesign e.l.) av etikettene deres til slik (og bare slik) bruk?

Jeg lover å ikke "stjele" designet og jeg lover å ikke distribuere det videre.

Bilder av pub'en finnes på http://www.bryggerstupet.no/2015/08/stupet-nanopub/
"

Fikk litt respons men skulle gjerne hatt flere! Noen som vil bidra? I så fall kan filer sendes til oystein.ornegard@gmail.com
Har sendt eit lite utvalg.

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Hei!

Det finnes en gruppe på face for etiketter og jeg postet følgende der:

"Jeg har selv sluttet med flasker og gått over på fat, men synes det er spennende å se etiketter andre lager til flaskene sine. Utrolig mye tøft og morsomt!

Jeg har laget en liten pub i kjelleren og trenger noe å pynte med. En ide jeg fikk var å dekorere med andre hjemmebryggeres etiketter! De er jo utrolig flotte å se på, samtidig som de er veldig inspirerende med tanke på nye brygg.

Jeg kunne tenke meg enten å "tapetsere" innsiden av døren eller området rundt tappekranene/bartavlen. Eller kanskje lage en collage og ramme inn og henge på veggen.

Det jeg da lurer på er om dere er villige til å sende meg pdf'er, wordfiler eller hva dere måtte ha (kan dessverre ikke lese mer avanserte formater som indesign e.l.) av etikettene deres til slik (og bare slik) bruk?

Jeg lover å ikke "stjele" designet og jeg lover å ikke distribuere det videre.

Bilder av pub'en finnes på http://www.bryggerstupet.no/2015/08/stupet-nanopub/
"

Fikk litt respons men skulle gjerne hatt flere! Noen som vil bidra? I så fall kan filer sendes til oystein.ornegard@gmail.com

Hei du må gjerne bruke mine: https://forum.norbrygg.no/threads/to-nye-etiketter.3468/page-47 ( De fire øverste)
 
Et utkast til neste øl. Vil vel bli gjort noen små justeringer men blir stort sett som på bildet.
91800c8bd5ff4afa3b58bf54ad3acd11.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp