• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Oppdaterte priser 01. jan 2016 - fra Bra-tek i Drammen - http://bra-tek.no/

Fylling 2 kg = 275,- ink mva
Fylling 5 kg = 427,50 ink mva.

Bra-tek prøver å få igang utbytteordning. Flaskesjef Tore er 70 år, og sier han skal bli pensjonist. Han forteller at han får en erstatter.

Kjøp av brukt flaske som er overhalt og har ny ventil:

2kg flaske = 956,25 ink. mva
5kg flaske = 1243,75 ink. mva

Bra-tek sender faktura. De har ikke betalingsterminal. Husk at Bra-tek ikke har åpent på fredager.

Bra-tek sitt slagord: Øl slukker tørsten.

Enestående. Må være noen av de beste prisene i landet!

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk
 
Oppdaterte priser 01. jan 2016 - fra Bra-tek i Drammen - http://bra-tek.no/

Fylling 2 kg = 275,- ink mva
Fylling 5 kg = 427,50 ink mva.

Bra-tek prøver å få igang utbytteordning. Flaskesjef Tore er 70 år, og sier han skal bli pensjonist. Han forteller at han får en erstatter.

Kjøp av brukt flaske som er overhalt og har ny ventil:

2kg flaske = 956,25 ink. mva
5kg flaske = 1243,75 ink. mva

Bra-tek sender faktura. De har ikke betalingsterminal. Husk at Bra-tek ikke har åpent på fredager.

Bra-tek sitt slagord: Øl slukker tørsten.


Tore er en bra mann! :)

Oversikten (http://norbrygg.no/stasjoner-fylling-av-co²/) er nå oppdatert.
 
Ser at Yard Praxair I Trondheim er feil plassert på kartet. Har vel flyttet til Tiller/Heimdal. De fyller ikke på co2 lenger ifølge de jeg snakket med.

Var på Noha på Tiller istedet. De tok 395.- for en 2 kg flaske. Gjort på 3 min.
 
Det er veldig gledelig å få så mange tilbakemeldinger fra besøkerne til nettsiden og forumet om flere forhandlere som selger utstyr og råvarer! Disse blir lagt til så snart som mulig. Så dere som vet om butikker som ennå ikke står oppført: bare pøs på! :ilike:

I styremøte ikveld ble det også foreslått å legge inn foretak som fyller CO2-flasker. Disse skal også legges inn på samme kart på eget kart, med en egen pointer. Så hvis dere vet noen, så er det bare å sende en PM eller skrive det her! :biersmile:
Får ikke opp kartet, bare hjemmesiden til Norbrygg..
 
Var på Ernst Nilsen i dag, refill av 5kg kom på 500 kroner, ny 5kg ink CO2 - 1400,-
Utrolig trivelige og serviceinnstilte folk :)

Kan trygt anbefales, også har de kontroll på CO2 kilden sin og tankene den kommer fra. (AGA) ikke gjenbrukt CO2 man får der.
 
Snakket med dem tidligere i dag. De måtte øke prisen til 1400,- for ny 5kg siden de ikke lenger benytter brannslukker tank, men 'ekte vare' som han omtalte det :)
 
Hei,

Da har jeg googlet kullsyre og co2 fylling, samt kontaktet et par sannsynlige leverandører her i Arendal ( Ahlsell (tidl. Einar Johnsen AS) og Østre Agder Brannvesen) uten at noen av dem kunne hjelpe meg dessverre.

Har også forsøkt å finne noen svar her inne på Norbrygg forumet, men finner ingen steder hvor jeg kan få fylt opp 2kg co2.

Er det noen hjemmebryggere med fatløsning fra Grimstad, Arendal, Tvedestrand eller Risør som kan fortelle meg hvor dere fyller ?
 
Kjøpte CO2 på Game On i Sandnes. Husker ikke kiloprisen, men ca 150-ish. De tok kun for det de fylte på min 2 kg sak (veide før og etter). I det hele tatt veldig grei handel. Ikke næringsmiddel godkjent, noe som vel betyr at de ikke vasker flaksen mellom hver gang...?
 
Kjøpte CO2 på Game On i Sandnes. Husker ikke kiloprisen, men ca 150-ish. De tok kun for det de fylte på min 2 kg sak (veide før og etter). I det hele tatt veldig grei handel. Ikke næringsmiddel godkjent, noe som vel betyr at de ikke vasker flaksen mellom hver gang...?

Nope, dette avklarte jeg med AGA for ett par år tilbake.
Næringsmiddelgodkjent CO2 skal ha merking på flaskene slik at de kan spores. Slik at fabrikken hvor CO2'en er produsert kan tilbakekalle flasker, og kundene kan sjekke produksjonsdato etc. ved eventuelle feil. Det er ikke noe vasking eller noe slikt det er snakk om, nei. CO2 er CO2.
 
Tilbake
Topp