• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Tipaking / 10 X US-05 for kun 230.-

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Heisann :)

Jeg er en tur på kontinentet i anledning høstferie og vil ha med meg hjem litt ekstra US-05 tørrgjær som vanlig. Jeg har 7 tipkaninger til overs. Om du er interessert i en eller et par av dem så er det nesten samme drill som sist.

Siden kronekursen er gått litt nedover siden sist blir det 230.- for en tipakning US-05 11g poser og 35kr for porto i enten en C4 eller C3 konvolutt (dersom du feks vil ha 20 pakker) Årsaken for økt porto fra 30 til 35 er fordi at siden posene ligger litt løse i konvolutten så blir konvolutten av og til for tykk underveis i postsystemet, og da får jeg etterfaktura for manglende porto med gebyr og det hele på toppen. Better safe than sorry :)

Postlegging skjer 22 okt.

Send meg gjerne en PM
om du vil ha slik at vi ikke spammer forumet så mye, så skal jeg si ifra her så fort det er tomt :)
 
Heisann :)

Ny ferie og ny tur til sviger på kontinentet betyr at jeg vil ha med meg hjem litt ekstra US-05 tørrgjær som vanlig. Om du er interessert i noen pakker så er det samme drill som sist - Dvs. 230.- for en tipakning US-05 11g poser og 35kr for porto i enten en C4 eller C3 konvolutt (dersom du feks vil ha 20 pakker)

Postlegging skjer onsdag 30. mars.

Send meg gjerne en PM
om du vil ha slik at vi ikke spammer forumet så mye, og legg gjerne ved adresse i samme slengen så skal jeg si ifra her så fort det er tomt :)
 
Genialt! Jeg tar 10 pakker. :) Greit med Vipps? PM mobilnr og si ifra når du vil ha pengene.
 
Notert :) Bare send PM med epostadr din og postadresse så får du fellesmail med betalingsinfo senere
 
Tilbake
Topp