• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Tipaking / 10 X US-05 for kun 230.-

Ser nå at jeg ikke har skrevet her at jeg har betalt, men betalte med det samme jeg fikk mail med betalingsinfo. Antar vel egentlig at det er faktisk betaling, og ikke at jeg skriver i denne tråden som fører til at gjæren blir sendt, men nå skriver jeg her for sikkerhets skyld. :)

Supert initiativ, og gleder meg til gjæren dukker opp i postkassa. [emoji482]
 
Mottatt i dag. Takk for flott gjærhandel! Billig var det også [emoji173]
e427616eef2b0e2984ddcff4179e1d9d.jpg
 
Der lå det i postkassa mi også! Sto stemplet på at porto var kontrollert, og at sendingen var underfrankert, uten at jeg vet helt hva konsekvensen er. Uansett, takk for ryddig handel til super pris! [emoji1]
 
Der lå det i postkassa mi også! Sto stemplet på at porto var kontrollert, og at sendingen var underfrankert, uten at jeg vet helt hva konsekvensen er. Uansett, takk for ryddig handel til super pris! [emoji1]
Samme her! Har sjekket postens portopriser og det ser ut som portoen er korrekt, men det gjelder kun hvis konvolutten er under 2 cm tykk. I mitt brev var alle pakkene sklid hen i den ene enden med det resultat at konvolutten ble tykkere enn 2 cm. Dette kan enkelt fikses ved å legge gjæren etter hverandre og feste en strimmel teip over de før de legges i konvolutten.
 
Tilbake
Topp