fylle CO2 i Trondheim

Fylte hos AEO før påske, fikk kun 1,7 kg pga at flasken ikke var godt nok kjølt. pris: 475 inkl. mva
 
Jeg betalte 79kr/stk for innbytte av mine Aga-patroner på Jula. Blir 395kr for drøyt 2kg det.
 
Einig i det. Kva seier jungeltelegrafen om prisnivået i 2016 ?

Om AEO, Firesafe og NOHA skrur opp prisane for å sleppe slikt arbeid burde Bakke Brygg, BrewShop eller Brew Lab AS sjå sitt snitt til å fylle denne oppgåva.

Vi har avtale med Firesafe slik at kunder gjennom oss kan fylle 2kg for 300,-
 
Vi har avtale med Firesafe slik at kunder gjennom oss kan fylle 2kg for 300,-
Den avtalen ber jeg om at dere presiserer overfor Firesafe. Min kone insisterte på det samme da hun fikk fylt opp min/vår beholder der, men de insisterte enda sterkere på at det kostet kr 400,-.
 
NOHA har flyttet bort på Kvenhildmyra, ved siden av AGA og bortenfor Tevo dekk.
Var innom der og fikk første fylling etter flyttingen i dag. Betalte 445kr for 6kg.
 
Lønner seg tydeligvis å ha 6kg-flaske. De tar 375,- for 2 kg.

Ringte på Firesafe, og de bekreftet at kunder på Brewshop får 2kg for kr 300,-. Så da blir det tur dit i morgen.
 
Ingen tvil om at det lønnes seg med stor flaske, så lenge du ikke har plassproblemer. 6kg er perfekt for meg får akkurat plass i kjøleboksen sammen med fatene. I tillegg har jeg sodastream som backup og ut-på-tur.
Betalte vel omtrent 1200kr for den ombygde 6kg flaska hos NOHA ferdig fyllt og trykktestet i fjor. Vanligvis har de stort sett 5kg flasker der.
 
Hei, det er visstnok litt usikkerhet i om Firesafe tar 300 eller 400 for 2kg. Vi skal spikre en fast pris for våre kunder over helga, og kommer tilbake med oppdatering.
 
Var innom Firesafe for å få fylt i går ettermiddag, men da var det ingen der som kunne gjøre jobben. I tillegg så jeg en prisliste på veggen der det sto kr 400,- for 2 kg, selv om jeg på telefon dagen før fikk opplyst kr 300,-. For meg er dette såpass utilfredsstillende at jeg vurderer småflasker fra Jula som en permanent løsning. Men er det ikke pussig at en i en by med såpass stort omfang av hjemmebrygging ikke har bedre tilgang på co2 enn dette? Jeg vil i hvertfall sverge evig troskap til den bryggersjappa som får sving på et rimelig og tilgjengelig tilbud på dette.
 
Da ser det ut til at vi har fått et enda bedre alternativ i Trondheim: bryggeriet.no tilbyr fylling av 2kg-flasker til kr 250,-. Litt uklart med åpningstider, dog.
 
Hei, nå har vi fått ny avtale med NOHA. 2kg for kr 300. Flasker kan leveres hos oss og hentes påfølgende torsdag.
 
Tilbake
Topp