Finnes norsk bruksanvisning til nye Speidel 50.

Ingen?
Neivel, da får jeg spørre på en annen måte: Kan man bruke en bruksanvisning for den gamle speidelen på den nye? Eller for å spørre enda enklere (noen må da skjønne dette :) : Er den nye kontrollboksen vesentlig forskjellig fra den gamle? Puhhhh.
 
Ingen med skrivekløe? ;) Jeg skal stille spørsmålet ENDA enklere: Har noen prøvd både gamle og nye Speidel og merket seg noen vesentlig forskjell på betjeningen av panelet?
Hilsen masekråka.. Gir meg ikke.
 
Først, jeg har ikke den nye, men forrige generasjon.
Lasta ned englansk-manualen og kikket litt. Manual for 10, 20 and 50-litre Braumeister EN
Noe likt og noe nytt er vel kortversjonen. Prinsippene virker likt. Men skjermbildene ser litt mer 2015 ut. Bedre display med plass til mer tekst.
På den nye kan du lagre 10 oppskrifter. På den gamle blir "siste" oppskrift lagret, selv om strømmen går.

Men hele greia er jo nesten step-by-step, som du bekrefter med få knappetrykk. Så kjenner du den gamle så finner du nok fort utav den nye også.
 
Det får man spørre importøren Petit Agentur om. Aner ikke. Selvfølgelig klarer man å stauke seg gjennom engelsken og til nød tysken, men det hadde vært kjekt å ha den på norsk.
 
Jeg kjørte den engelske bruksanvisningen gjennom Google translate. Litt dårlig norsk som kommer ut men for de som ikke forstår engelsk så godt, så vil det nok hjelpe :)
 
Det kan jeg. Får det ikke til før mandag, men skal prøve å huske det da [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp