Vinbua på Moa tar opp samlebestilling på Corneliusfat

Heisann!

Jeg var tilfeldigvis innom vinbua i dag og kom over en liten lapp med informasjon om at de selger Corneliusfat. Etter en liten prat med betjeningen kom det frem at det planlegger en samlebestilling på Corneliusfat fra Danmark.

Prisene for 19L fat var 700 kroner, dette er da refurbished fat. Jeg antar de kommer fra Lund Teknikk, men dette viste de ikke.

De skulle også ta inn 9 og 11 L fat, disse er nye. Prisen på disse ble oppgitt til rundt 750 kroner.

Så da vet du det! :)

- C
 
MEN, disse fatene dukker jo aldri opp! :(

Ikke har jeg hørt noe fra dem heller.

Kanskje like greit å handle fra ett annet sted.

-C
 
Jeg har solt corneliusfat så bare det men etter å ha solt 180 fat i juli så klarte ikke Lund teknikk å få tak i fat når e bestilte igjen i aug han sa han fikk nye i sep å e gikk å venta å venta når ikke noe var kommet til oktober så måtte e begynne å se etter fat andre plasser noe som var vanskelig da flere var tomme . Så fikk jeg ei kontakt i kina han kunne hjelpe meg med fata jeg trengte 215 fat å dem ble betalt 25 oktober å er på vei no med båt .
Det har aldri vært meg det har stått på .
Men er der ikke fat å få tak i så ble det sann .jeg har heller ikke tatt noe forskudd betaling ifra noen kunder .
Men e kan ikke trylle fata heller da .
FB_IMG_1448920906170.jpg
 
Heisann!

Jeg var tilfeldigvis innom vinbua i dag og kom over en liten lapp med informasjon om at de selger Corneliusfat. Etter en liten prat med betjeningen kom det frem at det planlegger en samlebestilling på Corneliusfat fra Danmark.

Prisene for 19L fat var 700 kroner, dette er da refurbished fat. Jeg antar de kommer fra Lund Teknikk, men dette viste de ikke.

De skulle også ta inn 9 og 11 L fat, disse er nye. Prisen på disse ble oppgitt til rundt 750 kroner.

Så da vet du det! :)

Dette er 99% nye fat
 
Tilbake
Topp