To nye etiketter... :)

6c561ae90de4749bf4fc50a03b72a602.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Drodler litt på en ny wraparound etikett som skal på Belgiske bjørnunger neste helg.
Satt en Hoegaarden clone, og er tydeligvis litt i beita på bryggets navn (litt fantasiløst ser jeg) ...... :rolleyes:
Hoegaardian_13.png
 
Første utkast på nytt design.

Vis vedlegget 25048

Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
 
Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
Takk skal du ha. Tanken er å gjøre etiketten smalere i høyden, for å få mindre luft. Fonten er orginalfonten i Photoshop, så den skal nok endres på alt av tekst.
Tips, lag den grå firkanten transparent, slik at du vil se bakgrunnen igjennom den. Da vil du få mer helhet.
Takk for det. Skal prøve det ut ;)
 
Tilbake
Topp