Bytte brukernavn

ØyvindBråthen

Norbrygg-medlem
Jeg regner med at den eneste muligheten jeg har for å få byttet brukernavn er å slette profilen min, og opprette ny.

Dette er helt greit for meg, men jeg finner ingen steder hvor jeg kan velge å slette profilen min, og kan ikke opprette ny heller da det ikke kan være to profiler koblet til samme e-postadresse.

Noen som kan hjelpe meg med dette?
 
Dess mindre søppel du klikker på, dess mindre søppel ramler inn er min erfaring.
Har en mail adresse for suspekte lenker/tvilsomme markedsføringstriks og en for seriøs bruk.

Funker stort sett greit for meg, har lite søppel i en epost adresse jeg har brukt i tiår.
Den adressen vil jeg nødig bytte
 
it_at_norbrygg fikset biffen :)

Jeg har nå også betalt for medlemskap, og fått bekfreftet at dette er betalt inne på hypersys siden. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før det synkroniseres med forumet her slik at man får tilgang til medlemsforumet?
 
Et tips ang email for de som har gmail: gmail driter i punktum, så om du har adr oladunk@g.... kan du variere med o.ladunk, ol.adunk, ola.dunk etc etc og etablere en masse kontoer de fleste steder med varianter av samme emailadresse.
 
Det forklarer at en del e-poster har kommet frem, til tross for at de var "feil" grunnet punktum.
 
Tilbake
Topp