Drammen Ølbryggelaug åpnet.

Godt å høre! Er helt fersk i "spelet", og nyinflyttet i regionen også, så godt med et lokallaug. Skal få meldt meg inn i foreningen snart :)
 
Håper det kommer flere fra Drammen innom her, så kunne vi hatt et møte i ny og ne, hvor vi delte erfaringer og prøvesmakte hverandres øl?
 
Håper det kommer flere fra Drammen innom her, så kunne vi hatt et møte i ny og ne, hvor vi delte erfaringer og prøvesmakte hverandres øl?
Det hadde vært fint med slike møter. Også bra med slike møter for å utveksle erfaringer etc.
 
Noen fra Konnerud her?
Flyttet til Konnerud i fjord sommer fra åskollen
Nettopp begynt å brygge, satte første batch i går, med blandet hell (tror jeg). Smakte godt av vørtern da, Hehe.
 
Hei, Konnerud her og, har ikke fått satt mitt første brygg. Snart ferdig med et hjemmesnekra bryggeri av en 55l vvbereder. Håper å få testet snart. Noen forslag om første brygg som bør gå bra ?
 
Hei. Konnerud her også.
Tidligere brygget på ekstrakt, men har akkurat kjøpt en Brewcrafter 25 (tidl. Bratberg kompaktbrygger) fra brygging.no.
Gleder meg til å prøve ut denne.
 
Er det ikke på tide å dra i gang et møte i regi Drammen Ølbryggelaug?
Noen som har et egnet lokale og forslag til første møtedato?
 
Er det noe liv? Burde kanskje blåst litt liv i lokallaget??
Kanskje spikret en dato og et sted å være for et lite møte?? Kanskje bare starte med et årsmøte på nyåret?

Kan jo evt legge noen lapper på bryggeland i drm??
 
Tilbake
Topp