Deilige bilder!!!

Det er mange Donald-øl, mye morsomt, men denne teksten bakpå syns jeg var flau, hissige greier, og med skrivefeil. Skjønner ikke hva de vil oppnå, å påvirke valgkampen? Er det viktig for norske firma å være kulturkrigere? Og attpåtil skriver de at ølet bør nytes med "sound political debate".


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er väl egentlig ikke uenig i det meste av det du skriver. Men jag tok den ikke så alvorlig, synes den var morsom :)
 
Kona har vært på jentetur i Sverige og stakk innom Systembolaget på vei hjem. Jeg synes hun har vært flink til å ikke være spesielt ølinteressert:

20160827_174001-fraSystemet.jpg

Er det noen som har erfaring med noen av disse?
 
Sist redigert:
Kona har vært på jentetur i Sverige og stakk innom Systembolaget på vei hjem. Jeg synes hun har vært flink til å ikke være spesielt ølinteressert:

Vis vedlegget 26606

Er det noen som har erfaring med noen av disse?

Jar drukket alle sammen. Fin samling.

Er det Niels Oscars IPA eller Hopyard? Foretrekker Hopyard.

Sierra Nevada Torpedo er veldig god fersk, dessverre er de ofte ikke det når de ankommer denne verdensdelen..

Derfor må jeg si at brewdog punk IPA er det beste kjøpet her. Alltid god, og ofte fersk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tror det er Niels Oscars (den lengst til høyre).

Ja, jeg var forsåvidt klar over det, men Niels Oscar har flere forskjellige IPA'er... Én som heter bare India Pale Ale, samt en annen som heter Hopyard.. Og av de foretrekker jeg Hopyard..

De har vel en som heter India Tribute også.. Om jeg husker riktig..

Ser nå at det jeg skrev kunne misforstås.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
b02a9763aeff364b1334aa3a3b742c1f.jpg


Var ikkje plass til meir i kokekaret



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, jeg var forsåvidt klar over det, men Niels Oscar har flere forskjellige IPA'er... Én som heter bare India Pale Ale, samt en annen som heter Hopyard.. Og av de foretrekker jeg Hopyard..

De har vel en som heter India Tribute også.. Om jeg husker riktig..

Ser nå at det jeg skrev kunne misforstås.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Indian Tribute er vel Oppigårds.
 
Dette er slutten av dagens arbeid, nemlig å lage ølhyller av reisverket på veggen i matboden. Jeg har også satt inn nye varmeelementer i gjæringsskapet i dag, så jeg føler at jeg har vært produktiv. Da er det deilig å se et ferdig resultat. :)

20160828_193109-flaskehyller-matbod.jpg
 
Bruker du starsan/desinfiserer du flaskene før du dekker de med alu folie?
og isåfall gjør du det på nytt før flasking?
 
Bruker du starsan/desinfiserer du flaskene før du dekker de med alu folie?
og isåfall gjør du det på nytt før flasking?
Første gang jeg dekker med aluminimsfolie, og de er bare vasket grundig og tørket. Det er mest for å ikke få rusk og rask oppi. Jeg bruker alltid StarSan samme dag som flaskingen.
 
Sist redigert:
Dette er slutten av dagens arbeid, nemlig å lage ølhyller av reisverket på veggen i matboden. Jeg har også satt inn nye varmeelementer i gjæringsskapet i dag, så jeg føler at jeg har vært produktiv. Da er det deilig å se et ferdig resultat. :)

Vis vedlegget 26619
Snedig!
Jeg tar vare på én av hver øl jeg lager, og kunne godt tenke meg å stille dem ut på et bryggerom eller i en bod den dagen jeg flytter ut av byen.
Tar med meg denne ideen!

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp