• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Styringsskap med utstyr

Jeg ønsker å bli kvitt mitt påbegynte styringsskap pga flytting og lite tid. Det er designet som the electric brewery.

Det er et ikea medisinskap som er påbegynt arbeid, 3 stk pid, timer, ssr-er, knapper og brytere og koblinger, voltmeter osv, releer, lys og annet småsnacks. Det følger til og med ledninger og kabelsko.

Har brukt mye penger på innkjøp, men nå må det bort. 700 kr eller hbo er fair. Kan også slenge med weldless koblinger og silikonslanger til den heldige avhenter.20160914_141929.jpg 20160914_141404.jpg
 
Jeg tar det for 700 Nok. Jeg skal på jobb i Kongsberg på mandagen, kan hente i Oslo i løpet av det første dagene i neste uke (på kveld ettermiddag)
 
Jeg ønsker å bli kvitt mitt påbegynte styringsskap pga flytting og lite tid. Det er designet som the electric brewery.

Det er et ikea medisinskap som er påbegynt arbeid, 3 stk pid, timer, ssr-er, knapper og brytere og koblinger, voltmeter osv, releer, lys og annet småsnacks. Det følger til og med ledninger og kabelsko.

Har brukt mye penger på innkjøp, men nå må det bort. 700 kr eller hbo er fair. Kan også slenge med weldless koblinger og silikonslanger til den heldige avhenter.Vis vedlegget 26922 Vis vedlegget 26923
Byr 800 + porto.
 
Burde det ikke være en tidsbegrensning her i følege reglene for kjøp og salg, altså når det er slutt på bud?
1400.-
 
Jeg har blitt kontaktet av selger som har gitt meg tilslag på 1300.-
Det er ihvertfall det jeg oppfattet når vi startet samtale rundt hentetid :)
 
Hei

Er bare en kjapp tur tilbake i Norge, og mente jeg skreiv at budfristen var 2000 i dag(Har bare skrevet på mobil, og her må det ha skjedd noe). Dette beklager jeg så mye. Jeg må ha det hentet i morra pga reise videre. Er ikke veldig erfaren her på forumet(eller noen andre). Beklager igjen for misforståelsen. Tar det videre på privaten msevland.
 
Litt shady, men det går greit. Kunne nok fått noen til å henta det for meg jeg og, men la gå. tingene kommer nok til ett godt og møblert hjem vil jeg tro, så da får vi alle være glade;)
 
Tilbake
Topp