Deilige bilder!!!

e55075c4425ddcea34b2168fd119c748.jpg

71a90f3501f7ddc5cbc232edc8be6879.jpg


Monstermill motorisert....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hun er en keeper uten tvil ja. Fikk julegaveønskeliste her om dagen, blant tingene der var det link til en ring. "Dette er min koniske tank" hadde hun skrevet bak den, så her er det vel bare å rive i :)

"Koblingen" mellom stålrøret og steinen er en god gammeldags slange jeg har varmet opp og tredd over, potte tett.

Ekstrautstyret har jeg kjøpt på Aliexpress og eBay. Kjøpte først inn 1/4" deler for å ha i toppen, men har nå bestilt 1/2". Det skal jo være blow off så er greit at det er litt dimensjon på det. Tenker å montere en T på tri-clampen på lokket. Den ene siden skal ha en ventil med en nippel på som skal fungere som blow off, og den andre siden skal ha hurtigkobling for cornelius ball lock gass. Er mulig jeg kjøper en X, så får jeg et manometer på toppen så jeg ser hva slags trykk jeg har.
Den andre er en 1,5" tri clamp med 1/4" female gjenger. Den har jeg montert en adapter for cornelius kobling på for gass. Tenkte å ha den for å koble på bunnventilen for å få humla i suspensjon igjen under tørrhumling som jeg nevnte. Vet ikke om det har noen effekt, men morsomt å teste.
Ser sånn ut:
Fil_000 (3).jpeg
 
Tilbake
Topp