Publikums Favoritt 2017, 21 Januar

Hei,
Grunnet sykdom må et par av hjelperne vi har meldt på dessverre melde avbud.
Kan vi endre navn på en av hjelperne? Uten en ekstra mann blir vi litt få til rigging og servering.
 
Hei,
Grunnet sykdom må et par av hjelperne vi har meldt på dessverre melde avbud.
Kan vi endre navn på en av hjelperne? Uten en ekstra mann blir vi litt få til rigging og servering.
Hvor har du lagt inn navn på hjelpere? Er ikke noe felt for det på påmeldingssiden.
 
Hvordan blir med avstemmingen i år?
Så egen tråd men kan man stemme på alle øllene eller blir det bare for en selv som hjelp og senere kan man gi poeng til de beste? Eller teller alle poengene man legger inn? [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvordan blir med avstemmingen i år?
Så egen tråd men kan man stemme på alle øllene eller blir det bare for en selv som hjelp og senere kan man gi poeng til de beste? Eller teller alle poengene man legger inn? [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Håper denne er oppklarende: http://norbrygg.no/2017/01/16/stemming-publikums-favoritt/
Alle poeng teller. Man vil kunne endre poeng helt frem til vi stenger avstemming (nøyaktig tidspunkt annonseres på arrangementet) (edit 21.1: Tidspunktet som annonseres er kl 21:00)
 
Sist redigert:
Håper denne er oppklarende: http://norbrygg.no/2017/01/16/stemming-publikums-favoritt/
Alle poeng teller. Man vil kunne endre poeng helt frem til vi stenger avstemming (nøyaktig tidspunkt annonseres på arrangementet)
Takk, har lest den men virket litt rart å gå fra 5 stemmer til å kan stemme på alle [emoji6]
Men takk for oppklaring [emoji106] pluss for at det er lettere å holde oversikt på hva man har smakt å kan finne frem de man kansje ønsker å smake[emoji106][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Og der summeres all poeng pr brygg?
(Eller er det brygget med lavest standardavvik som vinner? ;) )
Brygg som ingen verken liker eller misliker kommer nok ikke til å vinne.
Vi siler ut øl som ikke deltar eller får veldig få stemmer, og da brukes nok summen.
 
Takk, har lest den men virket litt rart å gå fra 5 stemmer til å kan stemme på alle [emoji6]
Men takk for oppklaring [emoji106] pluss for at det er lettere å holde oversikt på hva man har smakt å kan finne frem de man kansje ønsker å smake[emoji106][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det ble brukt Velsmakt i IKT-NM ifjor og det funket aldeles utmerket!
 
Jeg var ikke på IKT-NM (vi må se å få blitt med på det og snart) og kjenner ikke det nye stemmesystemet, men synes det høres veldig lovende ut og gleder meg til å se det i aksjon.
Veldig greit å bli kvitt elementet med stemmebonger i barene, med alt det negative det medførte av tigging, krav om stemme for å få smake og så videre - om ikke i like stort omfang sist som tidligere. For oss som har med et par brygg er det også positivt å slippe å håndtere stemmeurnene, de opptok jo ganske mye plass. Ikke at vi er så opptatt av å få stemmer for enhver pris selv, men det er jo en del av konseptet.

Gleder meg skikkelig til lørdag!
 
Jeg var ikke på IKT-NM (vi må se å få blitt med på det og snart) og kjenner ikke det nye stemmesystemet, men synes det høres veldig lovende ut og gleder meg til å se det i aksjon.
Veldig greit å bli kvitt elementet med stemmebonger i barene, med alt det negative det medførte av tigging, krav om stemme for å få smake og så videre - om ikke i like stort omfang sist som tidligere. For oss som har med et par brygg er det også positivt å slippe å håndtere stemmeurnene, de opptok jo ganske mye plass. Ikke at vi er så opptatt av å få stemmer for enhver pris selv, men det er jo en del av konseptet.

Gleder meg skikkelig til lørdag!
Ble vel mange bøtter å håndtere for dere i fjor? Tror jeg telte 16 brygg eller noe? :p
 
Tilbake
Topp