Juleølkonkurransen 2016 på Tautra

Jeg er i gang med å forberede foredraget.

Noen ønsker til tema folk vil jeg skal ta opp?

Burde jeg ta for gitt at folk er kjent med kveik, og kan historiene om vossa-kveiken og Hornindals-kveiken? Er råøl et kjent begrep?

Jeg er litt usikker på hvem som kommer, og hva folk vet og ikke vet, derav spørsmålene. All input er velkommen.
 
Det var veldig nyttig å vite. Hvis det er slik at vi må starte helt fra scratch så gjør jeg gjerne det.

Jeg har blitt bedt om å gå litt i dybden, og har tenkt å gjøre det også, men jeg tror det meste skal være mulig å henge med på selv for folk som ikke brygger.
 
Hei Lars

Hadde vært fint om du kunne kommet inn på de viktigste forskjellene I brygging basert på geografi. Og også om surølet var en del av gårdsøl tradisjonen.
 
Hei du,

Geografi skal vi helt klart ta for oss. Surøl kan jeg også snakke litt om. Takk for innspill! :)
 
Neste gang blir det tradisjon, men jeg har altså for andre gang kjøpt billett (full pakke) til dette, men blitt forhindret fra å komme. Er det noen som ikke har somlet seg til å kjøpe billett ennå men skal til Tautra kan du få kjøpe billetten min (inkluderer middag, foredrag, publikumskonkurranse og buss til Trondheim). kr 700-,


Også tradisjonsdannende fikk avgang på billetten til et DGØK-medlem. Men jeg forstår ikke hvorfor sånn svartebørs er så populært. Det går jo med underskudd.
 
Sist redigert:
Ta toget til Åsen Stasjon og sørg for å ha bestilt taxi på forhånd.
Bestill taxi til busspris senest dagen før på tlf. 07417.
 
Når er starter foredraget? Jeg ser det blir oppgitt to ulike tidspunkt. I arrangementet på forsiden av norbrygg står det 14.00 mens det i artikkelen om arrangementet står 13.00. Hva er det som stemmer?
Litt avgjørende mtp tog/taxi transport nordfra
 
Jeg sjekket, det blir start på foredraget kl 14. Har fikset det på hjemmesidene. Så da har du tid til en øl eller to hvis du ankommer rett før 13.
 
Var det premier og diplom i flaskekonkurransen i år?
Vant finalen, men har ikke hørt ett ord fra Norbrygg.
 
Var det premier og diplom i flaskekonkurransen i år?
Vant finalen, men har ikke hørt ett ord fra Norbrygg.

Ingen som kan svare på dette med premiering i flaskekonkurransen?
Vet det er flere som kom topp tre på resultatlista som ikke har hørt noe, og som lurer.
 
Det har blitt noen forsinkelser med utsending av diplomer og gavekort. Vi jobber med saken. Alle vinnere vil selvfølgelig motta premiene og diplom selv om det kommer for sent.
 
I morgen er det 2 måneder siden Juleølkonkurransen på Tautra og jeg har fortsatt ikke mottatt diplom eller gavekort.
Hva har skjedd med/i arrangementskomiteen for arrangementet?
 
Tar det lang tid å jobbe med saken ??

I morgen er det 3 måneder siden Juleølkonkurransen på Tautra. Har heller ikke hørt noe som helst
fra Norbrygg ang diplom eller gavekort.
 
Beklager, sen utsendelser av diplomer og premier. Men de er nå i posten.

En uheldig kombinasjon av uklar ansvarsfordeling og flere pappapermisjoner har medført at dette har tatt altfor lang tid!
 
Beklager, sen utsendelser av diplomer og premier. Men de er nå i posten.

En uheldig kombinasjon av uklar ansvarsfordeling og flere pappapermisjoner har medført at dette har tatt altfor lang tid!

Hei, jeg sendte en epost til dommerkomiteen om dette, men fikk aldri noe svar: Det kan hende at min adresse var feil registrert på påmeldingstidspunktet. Jeg har ikke mottatt noe premie enda, så det kan virke som om dette stemmer. Er det noen måte å få tilsendt det på nytt til riktig adresse?
 
Eg har ikkje kjennskap til kva addresse som er brukt ved utsending til dei ulike premievinnerene. Du får ein PM frå meg, når eg har sjekka det opp.

Generelt kan vi konkludere med at feil addresse skjeldent bidrar positivt ved postforsendelser...
 
Tilbake
Topp