• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Diverse utstyr til salgs

Gahr

Norbrygg-medlem
Jeg selger store deler av hjemmebryggeriet mitt. Tingene kan hentes på 7 Fjell Bryggeri, enkelte ting kan eventuelt sendes på kjøpers ansvar og for kjøpers regning, dersom jeg finner noen passende kasser å putte tingene i. Men jeg foretrekker henting, og sånn sett blir lokale kjøpere prioritert. Tingene har ikke vært brukt på ca. tre år og selges "as is". Alt trenger en vask, men alt skal være i orden. Alle hurtigkoblinger er fra Morebeer. Alt har stått til lagring på bryggeriet siden vi åpnet. Nix pruting, tingene er billige nok, og jeg beholder dem heller enn å gå ned i pris. Har vært brygget ett og annet ok øl på dette utstyret. Det kommer gjerne flere ting ut her etterhvert, men dette skal bort foreløpig:

Meskekar: 10 gallon Blichmann Boilermaker M/ silbunn, Blichmann Autosparge og diverse ventiler/hurtigkoblinger. Isolert med liggeunderlag. Dette kan selvsagt fjernes. Pris: kr. 3000,- SOLGT


HLT: 8 gallon gryte m/varmeelement, termometer og kran. Tykkbunnet fra Morebeer. Pris: kr. 1250,- SOLGT


Monster Mill MM3 m/trakt og base. Pris: kr: 1750,- SOLGT

1,9 liters O2-flaske m/regulator og flowmeter. Pris: kr 2000,-
IMG_1235_zpsigivf2aq.jpg


Blichmann konisk gjæringskar 26 liter. Selges med blow- off kit. Pris: 4000,- SOLGT


Foretrekker kontakt på PM på forumet, eller direkte på mail: gahrsmithgahrsen @ gmail . com.
 
Sist redigert:
Hvilken størrelse er Boilermakeren er det en 10G eller 15G? Vanskelig å se ut fra bildene! Dersom det er en G15 kjøper jeg den gjerne med alt inkludert liggeunderlag om du sender (betaler selvfølgelig frakt).
 
Gjæringstank og mølle er solgt.

Har tre stk CO2-beholdere som også selges. Disse sender jeg ikke. Har de ikke for hånden for øyeblikket, men jeg mener de er på hhv. 2,9, 3 og 5 kg. 400 for hver av de to minste, 600 kr. for den størst Ta kontakt for avtale.
 
Jeg tar hlt hvis den ikke er solgt. Men kan ikke hente før 7 april, er borte. Har du pid til den også.

Sent fra min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 
Selger også denne:
3-veis sekundærregulator for CO2. Finfin for bruk i f.eks. Kegerator for innstilling av tre ulike tappetrykk. kr 1000,- pluss porto ved eventuell forsendelse. SOLGT
 

Vedlegg

  • IMG_1533.JPG
    IMG_1533.JPG
    246 KB · Sett: 178
Sist redigert:
Og da er CO2-beholderne og sekundærregulatoren altså også solgt.

Fortsettelse følger! Har noen flere ting på lur, men jeg må ta noen bilder og rydde litt først.
 
Da legger jeg ut følgende:

2 stk Ventmatic forward sealing tappekraner (kjøpt fra Humlegården for noen år siden) og en stoutkran (kjøpt fra Morebeer). Alle tre ubrukt de siste tre årene. Har nok godt av å plukkes fra hverandre for en vask, men alle tre skal være i god stand. Usikker på om restrictor discen fortsatt er i stoutkrana, Det kan jeg selvsagt sjekke, men krana funker og prisen er den samme uansett. Alle tre selges med knott på håndtaket og gjennomføring. Ventmatic er vel merket Perlic kopierte da de begynte å lage forward sealing kraner. Gode er de i alle fall. Porto kommer i tillegg dersom de skal sendes, men kjøpere som kan hente selv blir prioritert. Disse kan eventuelt også hentes hjemme hos meg utenom arbeidstiden. Foretrekker fortsatt henvendelse på PM eller mail.

Pris: Kr 500,- per stykk SOLGT
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp