kompakt herms coil

ooops. Ja nei det går ikkje. Har sett ein liknande i US men kan ikkje huske kva nettsjappe det var.
 
Neville som driver Gryphon pleier alltid å svare på mails, og han sender gjerne til Norge.
Mulig han har tatt noen dager fri i hetebølgen de har down under for tiden.
 
Ketil skrev:
Neville som driver Gryphon pleier alltid å svare på mails, og han sender gjerne til Norge.
Mulig han har tatt noen dager fri i hetebølgen de har down under for tiden.

Håper det ordner seg med Gryphon. Den passer perfekt i mitt oppsett  :skitbra:
 
Brastad skrev:
Humle og malt selger vel også sånn en "kjøler".
Er på jakt etter det samne selv.
Jeg har vært i kontakt med Humle & Malt. "Kjøleren" har følgende mål Ø10mm rør, Ø100mm på kveil, totalt bredde med utbøyd rør 200mm, høyde kveil 240mm, høyde totalt 350mm. Dette burde gi røflig 8m rør hvis jeg har regnet riktig
Jeg bestiller en slik en, har troa på at denne bør fungere bra som herms kombinert med et 3,5KW element.
 
aakvik skrev:
Brastad skrev:
Humle og malt selger vel også sånn en "kjøler".
Er på jakt etter det samne selv.
Jeg har vært i kontakt med Humle & Malt. "Kjøleren" har følgende mål Ø10mm rør, Ø100mm på kveil, totalt bredde med utbøyd rør 200mm, høyde kveil 240mm, høyde totalt 350mm. Dette burde gi røflig 8m rør hvis jeg har regnet riktig
Jeg bestiller en slik en, har troa på at denne bør fungere bra som herms kombinert med et 3,5KW element.
:ilike:
 
Jeg har vært i kontakt med Humle & Malt. "Kjøleren" har følgende mål Ø10mm rør, Ø100mm på kveil, totalt bredde med utbøyd rør 200mm, høyde kveil 240mm, høyde totalt 350mm. Dette burde gi røflig 8m rør hvis jeg har regnet riktig
Jeg bestiller en slik en, har troa på at denne bør fungere bra som herms kombinert med et 3,5KW element.

Laget du herms av denne? Har også en slik liggende som jeg tenkte å lage en herms løsning med, men har ikke klart å finne en egnet beholder enda.
 
Tilbake
Topp