Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Fant mailen når jeg sjekka promotions-mappa. Takk! :)

Kjøpte noen pakker med kapsler på torsdag, så jeg har til de neste tre prosjektene, men de går jo iogforseg ikke ut på dato...
 
Ikke nødvendigvis et internettvarp, men på BryggSelv i Oslo selger de nå ekstraktsettet "Session Ale" til 99 kr pga dato. Går ut juni 2017.
Har ikke brygget med ekstrakt på lenge, men til denne prisen skader det ikke å prøve! Fikk tips om å smelle oppi litt tørrhumle, og kanskje litt slurry fra et annet brygg, selv om det ikke er nødvendig. Da blir det nok sikkert en grei leskedrikk :)
10507_2_1024x1024.jpg
 
150 liters konisk tank med rustfrie kraner på Finn. 2000kr. Tønsberg

Kode 95203739
621d4a9459588062cf7b7b7610598c28.jpg


Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
 
Dette må da være et godt tilbud: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95239095
Jeg har "chattet med de på Finn" og de sender ikke av en eller annen merkelig grunn... Men kanskje det finnes noe som bor i nærheten som trenger, eller påtar seg en sendejobb :p.

Ikke helt varp akkurat. Men til info. Den sjappa der fører en del basis. Flytende og tørrgjær, hele rangen til Castle malting, en del humle og mye kits, både ekstrakt fra MJ og allgrain, og noe enkelt standardutstyr.
 
Tilbud på flasker i Bryggselvs fysiske butikker, fredag 12. mai og lørdag 13. mai.

Flaskimile fra Facebook:

I dag og i morgen er det selvplukk-salg på flasker i butikkene våre.

Tilbudet gjelder ikke på nett, så du må stikke innom oss i Oslo, Asker, Larvik, Stavanger eller Kristiansand. Da finner du pallevis med flasker til knallpriser:

0,5 liter flaske 'Bavaria' kun 4,-/stk (før 8,-/stk)
Til 26mm kapsler
Hel eske á 24 stk. 96,-

0,5 liter flaske 'NØ' med patentkork kun 10,-/stk (før 16,-/stk)
Kork inkludert, tilbudet gjelder ikke i Larvik
Hel eske á 24 stk. 240,-

0,33 liter flaske 'Euro' 4,-/stk (før 7,-/stk)
Til 26mm kapsler
Hel eske á 30 stk. 120,-

Maks 10 esker per kunde. Tilbudet gjelder forøvrig så langt lageret rekker - og kan ikke kombineres med andre rabatter.
 
Tilbake
Topp