Oslomesterskap i pils

Dette er et Norbrygg arrangement og vi forholder oss til Norbrygg sine regler. http://norbrygg.no/2013/02/12/regler-for-norbryggs-konkurranser-innen-hjemmebrygging/ Det er også norbryggs dommere som skal dømme konkurransen.

Jeg viser til overnevnte lenke der du finner følgende paragraf:
  • §6 Ingen deltaker kan stille med flere enn seks deltakende bidrag, eller med flere enn det antall bidrag som Arrangementskomiteen fastsetter.

Jeg skal være så ærlig å innrømme at vi ikke har tenkt på dette overhodet. Men etter en kjapp konferering i arrangementskomiteen har vi bestemt at det kun er et brygg per deltager da dette er en konkurranse med kun en klasse. Så smak på alle pilsene dine og send inn den beste/mest typeriktige.
 
Hei.

har et par spørsmål ang Oslomesterskapet i pils. Hvor mange flasker skal sendes inn og hva er status på tilbudene fra Maltmons og Bryggselv ? Det er kun bryggeland sitt tilbud som ligger ute og det er bare gyldig ut juni....

Peram


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Jeg har purret tilbud på Maltmons og BryggSelv, men det lar vente på seg
Purrer igjen
 
Jeg er utenlands på ferie 12.-26. august. Håper jeg får levert - kan forsåvidt gjøre det før jeg reiser også, for min del. Men da trenger jeg info om hvordan, hvor, antall flasker, etc. :)
 
Du kan levere før det også, det skal leveres hjemme hos meg på Torshov eller sendes i post til meg om man gidder det. Problemet er bare at så lenge systemet er nede får vi ikke sendt ut etiketter.
 
Jeg er utenlands på ferie 12.-26. august. Håper jeg får levert - kan forsåvidt gjøre det før jeg reiser også, for min del. Men da trenger jeg info om hvordan, hvor, antall flasker, etc. :)
Jørgen, om det blir snaut med tid for deg, så kan jeg levere for deg. Jeg er hjemme frem til fristen og skal levere noen flasker selv.
 
Takk for det, @thormodsrud . Jeg får se an status i slutten av neste uke. Om det tekniske er på plass, kan jeg levere selv hos @Staro. Hvis ikke kan det hende jeg må takke ja til hjelp fra deg. Når i slutten av august fristen er er også avgjørende - om det blir etter den 26., er jeg jo uansett hjemme igjen.
 
Beklager masing, @Staro, jeg ser at siten fortsatt er nede fremdeles, men har du noe mer informasjon om eksakt når innleveringsfristen er?
 
Da er servere oppe og går igjen og systemer på plass. Så da blir det sendt ut info til alle påmeldte deltagere i løpet av uken.
 
Da bør alle påmeldte deltagere sjekke sin epost for informasjon om levering av flasker. Er du påmeldt men ikke har mottatt en epost si ifra her.
 
I dag er flasker satt i kjøleskap i bedømmingslokalet, dommerskjemaer ligger klare og i morgen kommer dommerne. Kåring av vinner og premieutdeling skjer som sagt på Oslomesterskapet i gamlebyen 23/9.

Les mer om oslomesterskapet i gamlebyen her

Billettsalget for publikum er i morgen torsdag 13/9 kl. 18:00 og billettene må kjøpes mot cash i døra på GSF i gamlebyen.
 
Da var åtte øl bedømt og en verdig vinner funnet. Men vi kunngjør ikke vinneren før på Oslomesterskapet i gamlebyen på lørdag 23/9.

Her ser dere dommerne i aksjon:
IMG_3112.JPG IMG_3113.JPG

Du kan kjøpe publikumsbilletter på søndag 17/9 klokken 15:30 - 16:00 i døre på GSF i gamlebyen. Betaling kun med cash.

Les mer om oslomesterskapet i gamlebyen her
 
Tilbake
Topp