Oslomesterskapet i ølbrygging

@Bård Kan jeg komme med forslag om å for eksempel oppdatere første post i tråden med en liste over de påmeldte? Vet at det sikkert er en vrien og vanskelig operasjon som sikkert krever støtte og hjelp av en IT-avdeling eller to, men det hadde vært kjekt å se en oppsummering av påmeldte.
 
emoji870.png
 
emoji870.png
I år tenkte jeg nedskalere min egen aktivitet, og verken dømme eller stille. Når og hvordan får jeg tak i billett?
 
Jepp. Fant den. "Trollet"(meg i følge svært aktiv forumdeltager i hysterisk infeksjonstråd) deltar med min sist kreerte infeksjon på fat.
 

Vedlegg

  • IMG_0424.JPG
    IMG_0424.JPG
    38,2 KB · Sett: 34
Vi på Oslo gate 2 b kommer selfølgelig. Men har følelsen av at vi er få som stiller til start i år? Var det mange i fjor?
 
Uten å ha tatt en nøyaktig opptelling antar jeg at vi blir omtrent som i fjor.[emoji4]
 
hepp.

Som førstereisdeltager på dette arrangementet her er jeg særdeles usikker på hva som forventes av meg utover det å stille med øl, så hvis noen veteraner kunne forbarme seg over en fersking og dele litt info så hadde jeg satt stor pris på det....

peram
 
hepp.

Som førstereisdeltager på dette arrangementet her er jeg særdeles usikker på hva som forventes av meg utover det å stille med øl, så hvis noen veteraner kunne forbarme seg over en fersking og dele litt info så hadde jeg satt stor pris på det....

peram
Høres ut som om du har skjønt greia! Ta med øl og noe å tappe med :) vil du pynte litt på din stand ta med en duk og noen levende lys!
 
Tilbake
Topp