Vurderer LINDR AS-80

Jepp, klar over karboneringstabellen, men jeg hadde ikke regnet med at øl kjølt med lindr ville tåle å bli tappet på det trykket uansett uten å bare endre opp som skum i glasset:)
 
Funker fint..co2 innholdet i ølet er jo rett i utgangspunktet,kjølesløyfa gir trykkfall og du får deilig øl med passe mengde skum :)

Har Lindr 25 selv og første 1/2 l og to skummer når den kjøres i gang første gang.. eller det bare funker det..
Kan være lurt å stenge gassen for natten eller når det ikke er i bruk..
 
Hei. Fikk kjøpt meg en PYGM 20 i sommer. Sliter med at slangen hopper av koplingen. Bruker silikonslange fra fatet men ser jo lenger opp at jeg burde kjøpe en av hardere kvalitet. Er det noen som kan anbefale type slange og hvor denne kan kjøpes. Kjedelig med flere liter øl utover garasje gulvet.
 
Ja, har brukt det i noen måneder og er kjempefornøyd. Eneste jeg kan sette fingeren på er at spiralkjøleren fryser til når fatet er tomt, men det tar noen dager.. Har laget meg en rutine der jeg bytter fat ganske kjapt, enten med øl i eller bare vann, slik at jeg får flylt øllinjen. Iskaldt og delig øl til enhver tid. Men det er en stor boks, som for veier 50 kilo når fylt med vann. Sirkuleringspumpen som kjøler ned tappetårn har jeg aldri testet.
Hvis du kjøper anbefaler jeg deg å kjøpe Pytonslange. Greit å ha ølslanger som passer på hurtigkoblingene. De er også fargelagt så det er greit å se hva som er hva.Vis vedlegget 20149


Hei Kurt,

Fortsatt fornøyd? Driver og vurderer løsningene til ny bar nå også, og for å spare plass, og se penest ut så ville denne gjort det veldig mye enklere. Du sier det er en stor boks, vet du hva målene på denne er? sliter med å finne de spesifikasjonene.

Bråker den mye? eller kan den stå på i et oppholdsrom konstant uten at man legger merke til den?
 
Hei Kurt,

Fortsatt fornøyd? Driver og vurderer løsningene til ny bar nå også, og for å spare plass, og se penest ut så ville denne gjort det veldig mye enklere. Du sier det er en stor boks, vet du hva målene på denne er? sliter med å finne de spesifikasjonene.

Bråker den mye? eller kan den stå på i et oppholdsrom konstant uten at man legger merke til den?

Størrelsene finner en ved søk på Google
As-80: 528x330x474 (d x b x h)
As-110: 612x422x474

+24 mm til "rørstubb" for kjøle-loop(?)
I høyden må en ha plass til rørkoblingene (er 10 cm nok?)

Jeg vurderer as-110, siden ikke koster så mye mer, men gir potensielt 6 tappelinjer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp