«mister» tastaturet på mobil under skriving

Jeg vet ikke hvis dette er pga telefonen min eller forumet.

Men for ca en uke siden så startet noe fryktelig irriterende. Når jeg skriver på mobil så veldig ofte så forsvinner tastaturet, det virker som at telefonen mener jeg har trykket utenfor skrivefeltet, og eneste måten å få det frem på igjen er å veksle mellom norbrygg fanen og en annen fane.

Det skjer kun når jeg skriver innlegg på NB
 
Får ikke fremprovosert på min telefon (S7edge android7)
Jeg hadde testet følgende:

Test annen nettleser
Test et annet tastatur - personlig liker jeg Gboard fra google, men SwiftKey er også et populært alternativ.

Hvis ikke det hjelper ville jeg teste en fullstendig reset av telefonen. Dette er sterkt anbefalt uansett etter atvteledonen har vært igjennom store oppdateringer. (Fra Android 5 til 6 feks.)
Husk backup først. Tror Huawei har noe programvare for effektiv backup, men vet ikke.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Resatte hele chrome uten at det hjalp. Bruker samme tastaturet overalt så det orker jeg ikke tukle med enda. Tester ut Dolphin browser nå og får se om det hjelper.
 
Hadde samme problem på min Xperia ZX i forrige uke. Avinstallerte siste utgave av Chrome, og skudde av autoupdate på chrome. Har funket fint siden.
 
Hadde samme problem på min Xperia ZX i forrige uke. Avinstallerte siste utgave av Chrome, og skudde av autoupdate på chrome. Har funket fint siden.
Takk for tips. Avinstallerte alle updates og gikk tilbake til «stock» chrome som fulgte med telefonen, skrudde av autoupdate og nå funker det.
 
Tilbake
Topp