Ølfestivalen Steinkjer 21.10 - hjemmbryggerkonkurranse

Jeg må atter en gang spørre (ikke atter en gang til dere, men generelt til konkurranser). Er flaskekonkurransen åpen for folk i hele landet?
 
Denne siden, som er om flaskekonkurransen: http://norbrygg.no/begivenhet/hjemmebryggerkonkurransen-stod-2017/

Jeg finner ikke info om hvor og siste frist for når det skal leveres inn, og kan man brygge hva som helst?

De detaljene jeg spør om er kanskje ikke avklart enda?

Hvis du sjekker den linken jeg delte i går står det hvor, når osv. Alle klasser vil bli bedømt, å det er en "best of show" konkurranse. Det er ikke en Norbrygg-konkurranse, men vi har vært behjelpelig med å organisere og stiller med dommere.
 
Hvis du sjekker den linken jeg delte i går står det hvor, når osv. Alle klasser vil bli bedømt, å det er en "best of show" konkurranse. Det er ikke en Norbrygg-konkurranse, men vi har vært behjelpelig med å organisere og stiller med dommere.

Seff, den så jeg jo sist, takk igjen. Er bare litt forvirrende når samme info (som ikke er helt det samme likevel) blir delt i flere kanaler.
 
Seff, den så jeg jo sist, takk igjen. Er bare litt forvirrende når samme info (som ikke er helt det samme likevel) blir delt i flere kanaler.

Det har nok mye med at man ønsker å få ut informasjon om en konkurranse/event så fort som mulig slik at folk skal sette av dato og kunne begynne å forberede seg. Å så blir detaljer spikret senere i løpet, uten at tidligere poster og div blir oppdaterte og forandret. Hjemmesiden til arrangementet skal derimot være ganske så oppdatert[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp