Deilige bilder!!!

Heimkomen
b4b8ebd9bb019e76c40dd2d5ed92e4cb.jpg
 
Hadde ikke spraymalt for å samle bunnslam fra surøl (Mariage Parfait), så blandet litt vann og honning, og litt kruskakli for å gi noe «mat». Kraftig aktivitet.
Gjorde du noe med honningen for å ta knekk på villgjær? Eller er det kanskje ikke så farlig?
I tillegg skal visst en del honning ha en viss antibakteriell effekt, men her er jeg nok på tynn is...
 
Gjorde ingenting, surøl har mye rart i seg uansett. Har en golden sour som er ett år gammel, og smaker lite, og ikke surt. Helte oppi litt av dette og håper på det beste. Vet ikke om utvannet honning har antibakteriell effekt.
 
Lederen i front der må vel være den som ble fylt først. Du mangler bare noen miniatyrbannere med et symbol på i bakgrunnen der.
 
Lederen i front der må vel være den som ble fylt først. Du mangler bare noen miniatyrbannere med et symbol på i bakgrunnen der.
Veit du, etter jeg begynte å lene meg tungt på ulønna barnearbeid har det blitt litt vanskelig å ha oversikt over sånne detaljer.

Til gjengjeld har jeg starta prosessen med å lære guttungen å telle øl i seksergrupper, ikke tiergrupper. :)
 
Tilbake
Topp